elly belly Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Har nettopp kommet hjem fra StO og ultralyden viste at jeg hadde to fine egg på høyre side på henholdsvis ca 16 mm og ca 14 mm. Slimhinnen var på ca. 11. Så alt ser bra ut og jeg kan gjøre meg klar for ny runde babymaking til uka! ) Får Pregnyl fra onsdag av og skal stikke med det to ganger i uken de 12 første ukene. Det er jo easy peacy japaneasy. Da ligger det an til graviditetstest på bursdagen min den 5. ;o) Håper på verdens beste gave! Søndagshilsen fra
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Krysser fingrene for at det skal gå bra for deg ) Forstår godt at du håper på verdens beste gave!!!
Gøril og Jesper :) Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 supert. Da krysser jeg alt jeg har for deg, og håper at du snart sitter med en pos test i hånda, og en spire i magen
Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 ÅÅÅ så flott da!! Da regner jeg med at jeg ser lite til deg fremover på msn da hehe (opptatt med babylaging en stunn fremover hehe) NÅ må den spiren sitte ,altså!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXkrysser alt for dere nå!!XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Snooopi Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Så bra! Også to egg da! Tenk om!!!!! Det er jo din tur nå! Sender oppover en masse babystøv og lykke til! mange klemmer fra en glad
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Goooooode nyheter - lykke til! Selv håper jeg å sitte med pos. test på mannens bursdag:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå