Gå til innhold

Uke 29......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 29,og lurer på hvordan det er med dere andre rundt samme uke...??? Varierer der hvor aktiv barnet deres er? Er dere i jobb??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! :o)

Jeg er i 29. uke! Her er formen fin, bekkenløsninger har blitt ganske så forverret, men har det enda forholdsvis bra! Skal til fysio snart, håper det stagnerer da!

Vi venter en gutt, han er det veldig varierende aktivitetsnivå på ja! Noen dager har jeg følelsen av at han ikke sover, andre dager er han sløvere og jeg får bare noen små dult å bevegelser! Kan være litt frustrerende, men er det liv så er det jo ingen fare! :o) Med du da?

Jeg har vært sykemeldt siden ca uke 20. pga smerter i sidene og fordi det er vanskelig kombinere graviditet med min jobb! Kan være kjedelig, men jeg konsentrerer meg om å gå å ruge!

Du da?

Skrevet

Jeg er også i uke 29, men i morgen 30. Formen er ok. Bekkenløsningen har faktisk blitt bedre hos meg (trodde ikke det gikk an) etter at jeg begynte i bassengtrening for gravide med bekkenproblemer. Jeg er fremdeles i jobb, men må passe på å ikke la meg stresse eller "lure" til å jobbe overtid for da blir jeg straks værre igjen... Barnet er kjempeaktivt når det er våkent, sparker så jeg tror det skal bli hull på magen Samtidig merker jeg at det har blitt et ganske fast mønster på søvn/aktivitet hos småen, blir nok et A-menneske dette ja.

Skrevet

Hei...

Jeg er også i min 29 uke(28+5)....Er 50% sykemeldt, har vært det siden uke 20.Jobber som frisør, og det går bare ikke å stå hele dagen...

Lillegull i magen er ganske aktiv, har ikke helt tråden i rutinene, men de er der nok...Har jo 2 barn til, så jeg klarer ikke å huske fra dag til dag om det er på like tider....Men h*n er ganke aktiv når det først er liv...

Skrevet

Hei!

Går inn i uke 29 i morgen! Er i full jobb, og har hatt et veldig lettvint svangerskap, så langt. Har hatt litt voksesmerter og masse kynnere, og var 1 uke sykemeldt pga det, men er i full jobb igjen nå. Litt ømhet rundt halebenet har jeg også, men ikke noe alvorlig.

Veldig varierende aktivitet i magen. Synes det var mer aktivitet for 4-5 uker siden. Nå har det roet seg veldig, men jeg kjenner liv hver dag!

Kjenner det sparker om natta når jeg ikke får sove, jeg.

Skrevet

Jeg er i uke 28(BIM 29). Slet mye med bekkenplager i første trimester, låsninger og smerter i skine og i lår, så bedret det seg en måneds tid. Nå har det imidlertid satt seg i ryggen og rompa og mellom beina (følelse av å være støl). Får vondt i ryggen og blir uvel hvis jeg står for lenge eller går en liten tur. Er student så er mye hjemme og leser. Har ikke svømt på noen uker nå fordi jeg begynte å klø på kroppen, og fikk røde flekker på overkroppen. Kløen har stilnet og tror jeg skal prøve bassengtrening for gravide på tirsdag, må jo røre på meg på et vis. Hvor mye babyen rører på seg varierer fra dag til dag, noen dager virker det som han er våken hele dagen, andre dager roligere. Ligger mer og mer med hodet ned. Går stort sett greit her, selv om jeg sliter med å bøye meg og å stå, gå over et visst tidsrom. Nå turner lillepus rundt i magen min. Alt utstyret er i hus snart, fått låne veldig mye fra familie og venner!:) Gleder oss veldig til å bli tre!:)

Skrevet

jeg er i uke 29 idag!! her går det strålende:) sliter ikke med noe spes,

går bare masse på do.. jobber ikke heller..

og kjenner fortsatt masse liv.. hver eneste dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...