Gå til innhold

Har noen her babysetet HTS BeSafe Maxi SP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde? Og hva syns dere om at denne klaffen under som skal stå oppe? Den gjør jo setet veldig bratt?

Jeg kjøpte dette setet, og tenkte ikke på dette før jeg prøvde det i bilen nå nylig. Da såg jeg at det blir veldig bratt for babyen å sitte i det, det hadde vært annerledes hadde det ikke vært for denne klaffen. Så nå lurer jeg på om jeg har kjøpt "katta i sekken". Fint og lett sete, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må mase litt - ingen som har dette setet?

Skrevet

Den må vel ikke stå oppe?

Vi hadde den ikke oppe da tuppa var bittelita i setet hvertfall...

Skrevet

Den klaffen må være oppe ja, og jo brattere setet er, jo tryggere.

MEN - setet gjorde det forresten katastrofalt dårlig i FBI sin forbrukertest her forleden, fikk strykkarakter pga dårlig sidebeskyttelse for barnet osv osv... Så har du muligheten ville jeg kanskje kjøpt nytt ja..!

http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/3444795.html

Skrevet

Tusen takk for opplysningen!

Huff, jeg kjenner at jeg blir så irritert, at det er mulig å selge slikt skrap på det norske marked. Tragisk! Og at den lille klaffen, som forøvrig virker svært spak og ustabil, skal utgjøre en slik sikkerhetsforskjell. Jeg har lyst til å reklamere på det, men det har dessverre gått over 14 dager siden jeg kjøpte det. Nei nå ble jeg sinna, snakk om katta i sekken de-luxe!!!

Skrevet

Takk for opplysningene ja :S

Fikk helt vondt i magen her jeg sitter... Da sambo var på barnebutikken den dagen vi skulle ha snuppa med hjem fra sykehuset ,sa de at dette setet var kjempebra... Bra vi ikke har bil selv , og dermed ikke har kjørt rundt så altfor mye :s

Glad vi skal bytte sete uansett pga str. no...

Skrevet

Har du ikke 30 dagers returrett, da? (Ikke bare 14 dager...)

Kanskje det ikke er for sent å bytte?

Skrevet

Etter å ha lest grundigere gjennom den internettsiden det vises til så ser jeg at den testen det vises til der er fra 2004. Da gjelder den ikke for det setet jeg spør om her, for det er en 2006 modell. Og setet ligner jo heller ikke, det jeg har, har mye mer beskyttelse på bl.a sidene, 2006-setet virker mer "lukket"/beskyttende, for å si det slik. Uansett, jeg er fortsatt undrende til denne klaffen under setet, den må stå oppe for max sikkerhet. Jaja, jeg vil hvertfall forhøre meg med forhandleren jeg kjøpte det fra, for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...