Krin Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Våknet til morran og hadde fått en god del geleaktig utflod. Litt ekkelt men det var brune klumper i det. Ikke antydniner til rødt med blir jo litt skeptisk. Kan dette være normalt? Har jo hørt at men kan ha litt spotting men dette er ikke i nærheten av det jeg har hatt tidligere. Skal ikke teste før torsdag egentlig RD 14 men nå begynner jeg å bli utolmodig.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Det er jo veldig vanskelig å svare på egentlig. Hvis du bruker crinone, så kan det være det som kommer ut, og en blir brun/gelè -aktig. Slik du beskriver har jeg hatt under alle 3 forsøkene mine, men de har jo resultert i at mensen har kommet like etterpå. Under mine forsøk, så har altid første mens vært brunlig den første dagen. ikke antydning til rødt heller. Det er jo det som er så utrolig frustrerende! Hvorfor mensen har vært brun i stedet for rød den første dagen, aner jeg ikke! Kanskje det kommer seg av crinonen, eller de andre hormonene.. Men uansett da, det trenger jo ikke å være likt for deg! Vi er jo alle forskjellige. Vi krysser fingrene for at dette bare er bivirkninger av Crinone! :-)
Krin Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 Huff jeg håper ikke det er mensen som er på vei. Jeg bruker crinone så da kan det jo godt være det samme med meg som det var med deg da. Må jo bare fortsatt krysse fingrene, det skal jo klaffe nå. HÅPER HÅPER HÅPE
Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Ja det HÅPER jeg også!! :-) Sikkert ingenting å være urolig for, her er det mye som er normalt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå