Gå til innhold

Posen som jeg er UTROLIG fornøyd med!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I jungelen av forskjellige poser, er det ikke lett å vite hva man skal kjøpe... Jeg tror jeg så på 20 ulike typer...

Jeg skulle ha en varm pose, siden jenta mi sover ute i barnehagen hele året. Vi er også mye ute med pulk.

Jeg endte opp med fjellpulken-posen, med fleece-posen inni. (Avtagbar fleece-pose. Det er glidelåser ned på begge sidene, snøringer oppe i åpningen og den går an å "hempe"over vogna på toppen. Den er helt super, kan brukes som vanlig sovepose til de blir rundt 4 år vil jeg tro. Den er plass til i vogna, er ikke så lang som en vanlig sovepose, men likevel vil hun kunne bruke den til hun er rundt 4...

Veldig fornøyd.... varm og god.

Kostet rundt 1200 for pose og innerfleece....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for bra tips! Det skal jeg virkelig sjekke ut :o)

Noen andre med gode erfaringer? Jeg ser på Odenwalder Babynest posen, men hvordan er den i bruk på Quinny freestyle vogn - sportsdel, blir den for lang?

Skrevet

Jeg kjøpte en helt normal sovepose til 200 kr og han er god og varm i den... Når det er rundt 0 grader ligger han i kortermet body, tynn ullgenser, vanter, tynn lue, strømpebukse og ullsokker... Han er langt fra kald... Når det blir kaldere er det mulig jeg legger over et ullteppe... Det er til og med Ole Brumm på soveposen! :-)

Skrevet

Jeg har Odenwalder Lammy XL i min Quinny,funker perfekt:O)

(denne var til Minni:O)

Skrevet

Jeg har Odenwalder babynest dunpose med bamse inni. Den er litt lang - 115 cm tror jeg, men hvis du har vogn med justerbart fotbrett er ikke det noe problem

Skrevet

Voksiposen er min favoritt, og jeg har prøvd mange..!

Odenwalder med bamse inni er KALD..! Må pakke på ungen massevis av klær og da synes jeg litt av meningen forsvinner..! Odenwalder Lammy (den med lammeskinn) er nok bedre da..!

Skrevet

Kan du være så snill å fortelle meg hvor du kjøpte en sovepose til 200 kr som passer i vogn????? Det hadde vært kjempekjekt nemlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...