Gå til innhold

"Tak" i ryggen...kynnere/rier??

novemberbaby nr 2 på vei :)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt fem, seks tak i ryggen med noen få min. mellomrom. Det sitter på hver side av ryggen og går oppover fra korsryggen.. Har kjent det før og, men da har det bare vært ett tak, og jeg kan vel telle antallet på en hånd. Kan det være kynnere eller hva? Jeg pleier ikke å merke når jeg har kynnere, annet enn at jeg kan kjenne at magen er hardere enn vanlig. Har ikke hatt ubehag i ryggen før, annet enn de få gangene nå de siste ukene. Begynner nesten å lure på om det er noe på gang her, ikke kjent det slik før, men det er vel bare ønsketenkning, selv om jeg egentlig gruer for å føde, så vil jeg jo ikke gå over tiden heller! :)

Noen som har noen ide om hva det kan være...? Blir litt nervøs her jeg nå ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7143699-tak-i-ryggenkynnererier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmm, ville no kanskje ha ringt føden siden du får regelmessig. Veit jo aldri. Eg hadde det sånn for noen dager siden og, men hadde i magen og. Men fekk bare tre, fire på rad så ga det seg. I går og i dag har eg nesten ikkje kjent noe, bare litt vondt nede i ryggen eller i hoftene i dag. Men er du usikker så ville eg ha ringt føden.....

Da er det sikkert sånne modningsrier/kynnere. Roet seg nemlig litt nå. Magen er ganske hard men ikke sånn ekstremt... men det er jo bra at det modnes iallfall! Har liksom kjent så lite foreløpig så noen tegn på at noe skjer er bare positivt...... Takk for svar!

Annonse

Da er det sikkert bare modning ja. Sikkert det eg hadde og. Det er jo bare bra å kjenne det da, skal jo gjere oss meir klare for fødsel. Men eg blir liksom litt skuffa uansett når det stopper, eg trodde jo at no var det virkelig i gang her, men så gjekk det bare bort. Blir litt irritert nesten, hi hi.......

Har hatt noe liknende den siste tiden jeg også. Tidligere var det bare vonde kynnere, men nå tar det tak i ryggen, hehe og "inn i kroppen" liksom. Er ikke noe deilig - og jeg vil ikke føde før 1. januar, så håper det ikke kommer mer av dem nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...