Gå til innhold

syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med å ha med barn på rundt 10-12 mnd til syden? vi lurer på å ta en sydentur til høsten , men vet ikke om vi skal ta med gullet vårt eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare ta med!

Skal selv ta med lillegutt til syden når han er 13 mnd.

mine foreldre tok meg med ved samme alder. Det var ikke vanlig på den tiden, så de fikk noen stygge blikk og kommentarer, men skal man først reise med barn er sydenferie det beste. jeg har ikke tatt skade av det, elsker fortsatt å reise!

Skrevet

Har ikke erfaring ennå...

Men vi skal ha med lillejenta vår til Gran Canaria i desember, hun er da 7,5 mnd.

Tror ikke det er noe problem. Tror kanskje det ikke er så smart å ta de med til syden på sommeren for da er det jo så ufattelig varmt!!

Men når vi drar ligger temperaturen på 20-25 grader. Behagelig!!

Vi kan bade med henne og hun komemr til å kose seg med å bare være ute og trille og kikke og shoppe.

Jenta vår er ei sovejente som legger sovner kl 19 på kvelden og sover hele natta. Så vi kommer bar til å ta henne med i vogna på kvelden og hun kommer til å sovne mens vi triller til en resturant og spiser middag.

Skrevet

Ta med gullet det går nok kjempefint. Vi var på Kreta med gutten da han var 7.5 mnd. Det gjekk kjempefint. Temp. var 30-35 grader men det var ingen problem. Tidleg oppe og passet på at han sov midt på dagen., fikk godt med drikke og åt kun mat fra glass og mykje mm.

Avkjølte seg med et bad av og til noe han likte svært godt. Blir jo ikkje mykje soling på oss voksne det blir ein ferie på barnas premisser men veldig kjekt. Vi reiste to par, så noen hadde litt tid for seg sjølv på kveldstid. Fungerte kjempefint, kan anbefales.

Skrevet

Vi skal til syden i mars.. lillegutt er akkurat 1 år... så kom gjerne med tips ja.. trenger det... spes. sånne som.. "åå det skulle vi hatt med ja..."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...