Gå til innhold

Når sank magen deres???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har plutselig sunket her de siste dagene...er i uke 33 i følge UL termin, og uke 35 i følge min termin. Tenk om det er min som stemmer??? Håpe ¤ håpe¤

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

i uke 36:) da festet han seg:)

ser det tydelig på bildene fra uke til uke som jeg har tatt

Skrevet

Ja, hihi¤ Var akkurat inne og så på albumet ditt:) Hmmm, kanskje det er jeg som har rett da! Er vel ikke så vanlig at magen synker allerede i uke 33...

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Ja det kan jo være :)

Måtte nesten legge ut bilde fra 39 fullgåtte og.. sprekker ikke jeg snart så vet ikke jeg! haha

sfmål på 43 og sikkert den største magen på bim

Skrevet

jeg innbiller meg den forandret seg sist uke- uke 28. Begrunnelsen er at jeg plutselig fikk puste, og at hun ikke lenger ligger på tvers, men nedover med hodet...

Er tredjegangs, og de sier jo at de ikke fester seg tidlig da i det hele tatt..

Skrevet

Når ein er førstegandsfødende fester ofte babyen seg lenge før fødselen. Ved flergangsfødende vil ikke babyen alltid feste seg før fødselen er i gang, Men magen synke allikevel.....Slik min jordmor forteller det vil det skje ca 1 uke før fødselen, men dette kunne vere litt individuelt.

Skrevet

Min mage har begynt å synke og jeg er 31+5 er dt tidlig da?

Skrevet

magen min har sunket i løpet av den siste uka. Er 33+1 idag. Hun ligger med hodet godt nedi bekkenet, men det er ikke festet.

Skrevet

Er 28+0. Syns magen faktisk har sunket i dag jeg, min har vært veldig høyt oppe hele svangerskapet da. De to siste dagene har jeg plutselig kunnet spise mer før jeg blir mett også. var en periode på noen uker jeg så og si ikke kunne spise mer enn en potet og et par fiskepinner før jeg ble ubehagelig mett.

Skrevet

Min mage sank drastisk i uke 31-32, er i uke 33 nå ifølge ul termin. men jeg har hele tiden sagt at den er feil. Hvem vet ? Blir spennende å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...