Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 I følge den kinesiske fødselskalenderen... Hvis babyen ble unnfanget i april, blir det gutt, og hvis den ble unnfanget i mai blir det jente... I følge mens terminen ble babyen unfanget 29. eller 30. april, og i følge ul termin ble den unfanget 1. mai. Hjalp meg ikke så mye det nei...
Labbetøs Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Ifølge den kinesiske fødselskalenderen får jeg en gutt,siden babyen ble unnfanget i april. Jeg får jente...
FuriLaks Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Hadde vært veeeeldig rart om alle som ble unnfanget i april ville vært gutter! Tenk etter da, da hadde vi hatt ca 1 mnd med bare guttebursdager og tilsvarende med jentebursdager.... Sier bare hmmmmm....
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 19. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2006 Det er ikke sånn at alle som blir unnfanget i april blir gutter. Det er en tabell der du tar ugangspunkt i måneden unnfangelsen skjedde, og din alder når barnet blir født. For meg: Unnfangelse i april + 27 ved fødsel gir gutt og unnfangelse i mai + 27 år ved fødsel gir jente. Derfor er det forskjell om det blir gutt eller jente avhengig av mors alder. Vanskelig å forklare. Ta en titt på linken Kjerringråd til venstre her, og følg linken til det kinesiske fødselskartet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå