Gå til innhold

2 trimester,here I come!!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIPPIIII!!!!,da er jeg 12+1 uke på vei,så da hører jeg vel til her fra nå av?deilig å være forbi de mest kritiske ukene, så nå satset jeg på at alt går bra fremover også!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy da.Velkommen inn hit!

Skrevet

Velkommen skal du være. Du har masse å se frem til:-)

Skrevet

ikkje for å ødelegge paraden din, men 2.trimester starter etter FULLGÅTTE 12 uker..

Skrevet

oii..har jeg misforstått da? Vil ikke 12 +1 si at jeg har 12 fullgåtte uker bak meg??

eller hvordan funker dette?Noen som vet??

Skrevet

det står over at det er fra og med uke 13 og utover.

Skrevet

lett og ta feil når en glede seg til og komme til det neste trimesteret :)

men om ikkje lenge er du der :)

Skrevet

ups..da hopper jeg tilbake til 1 trimester igjen. Selv om jeg kanskje kan være her. Gynekologen min mener jeg er 12 + 1, fastlegen min mener jeg er 13+1.Men,men..jeg kan vente 1 uke til jeg:)

Skrevet

he he du må no bare vere her, kjekt med flere folk, å som du sier nærmer det seg til uke 13

Skrevet

kopierer bare det jeg skrev når jeg var inne på 1 tri å lurte:

Har ikke lest tråden din på 2 tri, men etter lange diskusjoner på bla skravlesiden har vi kommet fram til at 2 tri begynner når du er fullgått 12 uker, dvs 12+1, fordi du da begynner på din uke 13. Det samme gjelder når du skal over i 3 tri, du er da 28+1 og begynner på din 29 uke. Så du er hjertelig velkommen over til oss:)

Anonym

Skrevet

2 tri begynner 12+1..når man er 11 + 0.1 osv....står det inne på "din side" at: DETTE ER DEN SISTE UKER PÅ 1 TRIMESTER...

KAN DET BLIR KLARERE ENN DET???

Skrevet

når man er 12+1 er man fullagåtte tolv uker, og inne i sin 13 uke.. det sto det på meg hvertfall når jeg var 12+x :)

så du er n0ok hjertelig velkommen :)

Skrevet

12+1 er jo uke 13 så du hører til her på 2 tri;) Velkommen:) Kos deg med spiren:)

Skrevet

HelenM!!! Hva var dette for en måte å ønske noen velkommen på da?!!! Uke 13 er 12+1--> uke 14 som er 13+1-->

Greit nok å ta feil (og det var det vel du som gjorde da...), men "ikkje for å ødelegge paraden din"?!!!!

- du ødela nok muuuligens litt av den umiddelbare gleden over å skifte forum da, selv om du "skånsomt" forsøkte å unngå å forstyrre paraden...

VELKOMMEN, ariel80, du er absolutt i 2.tri!!!

Skrevet

Jeg prøvde å fortelle HelenM dette for noen dagersiden, da hun sa det samme til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...