Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 vil ikke ha han i fanget hele tiden?vil at han skal ligge i en slik bag på flyet, etc....er det det jeg bør kjøpe?softbag?noen ideer...noen som har reist laaaaaaaaaaangt?
april 06;) + mai 09* Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 vi har reist til Azerbaijan med minsten, men den lengtste fly-lagen dit er bare 5 timer. Men vi fikk allikevel slik bag du snakker om, som man henger på veggen på den turen. Det er flyselskapene som har disse og deler dem ut, husk bare å få de til å gi deg et slikt sete ved innskjekking. Er som regel rett ved veggen til toalettene eller til business. Dersom fly-lag'en i seg selv er 12 timer har de nok slik bag på flyet. Om flyreisen er 12 timer totalt og lengste strekk er f.eks 3 timer til syden eller lignende tror jeg ikke du får det. Var det dette du mente?
simmi25 Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 takk for svaret:) jo vi skal til india...:)2 timer..bytte fly så 6 timer...så bil...7 timer...så jeg bør kanskje ta med meg..eller kjøpe en slik bag allikevel?hm... skal ringe ..eller se på klm..sine hjemmesider.... takk:)
april 06;) + mai 09* Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 da får du nok slik bag på flyet hvis du vil ha, ihvertfall om du flyr med klm.
april 06;) + mai 09* Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 god tur forresten! Hørtes kjempespennende ut å reise til India!
simmi25 Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 takk:)ja jeg vi gleder oss:) mest til all den gode maten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå