Gå til innhold

Farlig med paracet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt to paraceter i uke 15..har enda til tider veldig vondt i hodet..kan faktisk våken og gå hele dagen og legge meg og fortsatt ha vondt i hode.Har aldri plagdes med det.Men så er mitt spm hvor mange paracet kan en ta i et svangerskap?er i dag 17+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikke beskjed om at det ikke var farlig.. jeg kunne ta 1 tre ganger daglig.. men man skal jo ikke bruke paracet i mange dager av gangen uansett om man er gravid eller ikke.. hadde prøvd meg så godt som mulig uten... husk å drikke masse vann...

Skrevet

Paracet er ok, men holde seg unna Ibux (streng pekefinger)!

Hvor mye og hvor ofte som er greit med paracet, er det kanskje greit å ta en telefon til legen og finne ut av, så du slipper å gå runt med "kanskje-dårlig-samvittighet"? Jeg vet det i hvert fall ikke, dessverre.

Skrevet

Paracet er helt i orden! Bare hold deg innenfor døgndose!

Jeg har tatt paracet flere ganger pga hodepine.

Skrevet

Paracetamol er helt ok i vanlig mengde, over en periode. F.eks. hvis en er forkjølet e.l.

Men hvis du har ofte vondt i hodet og må bruke mye Paracet, tror jeg at jeg ville kontaktet lege for å høre. Kanskje de kan finne en årsak til hodepinen din og heller behandle grunnen, enn at du skal måtte behandle symptomene med Paracet?

God bedring!

Skrevet

det er ikke farlig å ta paracett eneste jeg får lov å bruke jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...