Gå til innhold

symptomer ved graviditet 5 + 2

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er fant ut på fredag at jeg er gravid. Venter nummer 2. Har en jente på 2 fra før. Ble kjempegla!!. Tok en test fordi jeg var over "tiden", og fordi jeg var litt kvalm på kvelden og rar fornemmelse i brystene. Men nå etter at jeg vet det, er jeg blitt super bekymret. Føler at jeg ikke kan kjenne noe lenger. Kjenner etter om jeg er kvalm eller har vondt i brystene hele tiden. Synes det har avtatt...

Klarer ikke tenke på annet.

Med jenten min, var jeg super kvalm i 3 måneder, med spye og det hele. Men dette kan vel variere fra graviditet til graviditet?

Er det flere som opplever at symptomene forsvinner og likevel at det går bra?

Takknemlig for svar! Hilsen bekymret mamma, snart til 2 ( 23. juli 2007)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7143077-symptomer-ved-graviditet-5-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg er 7+0 i dag og har såvidt begynt å kjenne litt nå (litt urven, men ikke nok til å kalle det kvalm). Fikk beroligelse fra legen på torsdag at det var helt normalt å ikke kjenne noe før man er en 7-8 uker på veg. (Enkelte kjenner ikke noe i det hele tatt!) Den lille spiren din har det helt sikkert fint!

Jeg tror vi bare må være glade vi ikke kjenner noe særlig til kvalme og ømme bryster, for det er ikke noe å glede seg til!

Lykke til med den lille!

Velkommen og Gratulerer!

Jeg har hørt at det kan variere fra graviditet til graviditet, jeg har dessverre ingen erfraring selv siden dette er min første. Men jeg er nå 7+2 og de eneste symptonene jeg har er ømme bryster (men det varierer fra dag til dag hvor øm de er, noen dager nesten ikke) og så at jeg er ekstra trøtt om dagene. Så tror nok jeg er en av de heldige med lite symptomer, så langt.

Vet ikke om dette hjalp så mye, men håper alt er bra med den lille spiren

Jeg er 5+0 og føler d akkurat som deg. Følte meg bittelitt kvalm og merket at jeg hadde pupper for å si d sånn.. Nå kjenner jeg fint lite.. Skulle egentlig ønske at jeg hvertfall hadde litt ømme pupper jeg men.. Kvalmen er jo fint å slippe egentlig.. Håper d går bra med oss.. Har hvertfall ikke hatt et fnugg av blod og null smerter..

Godt å høre at det er flere som har det slik.

Ble litt beroliget her.

Krysser fingrene for at alt er bra med den lille.

Skal jo være glad for at man ikke kjenner ubehag!

Vil ikke akkurat ligge å spy, som sist,,, men da var det liksom en bekreftelse på at jeg var gravid..'

Men men, enten kommer kvalmen og alt det andre...eller så slipper jeg.

Takk for gode , trøstende svar...

Samme her. Naar jeg ser/kjenner paa puppene saa er det nok noe paa gang kjenner jeg, ellers er det null symptomer. Jeg har ogsaa spurt om dette foer, og det virker som om det er mange med faa symptomer.. Aah, naa ser jeg naboen trille forbi med det nye barnet, gleder meg til det blir meg :-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...