Gøril og Jesper :) Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Fikk beskjed om at begge eggene overlevde Så i morgen blir jeg rugere på mine to siste fryseegg Håper det er siste gangen jeg skal ruge, og at alle gode ting er tre Hadde ikke i mine villeste fantasier trodd at begge eggene skulle overleve, så her er det jublel Nå gjenstår det og se om de deler seg slik de skal, men ruger SKAL jeg bli En stor klem til dere alle fra en glad og lykkelig
ABC10 Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer !!! Så godt å høre Gøril !! Lykke til meg rugetiden !
Krin Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer :-)))))) Så fint å høre. Lykke til videre xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for at det går bra....!!!!!!!!!!!!!!!:-))))))))))
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer, Gøril!!! Krysser nå fingrene for at de deles som normalt!!! Og det er sant at alle gode ting er tre... Klem fra
kirsty*2barnsmamma Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Jippi!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxx alt for dere, gleder meg til imorra til å høre hvordan det går videre. Håper så inderlig det er din tur nå!!!!!!!!!!!!!! Klemmer!!!!!!!!!!!
Lilla78 Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer så mye!!! Jeg krysser alt jeg har for at det skal gå fint for deg denne gangen :-)) Klem
vekt-75 Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 Så fint Gøril :-) Ønsker deg lykke til. klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 Ååååååååå så bra - hipp hura! Nå skal vi ruge så godt vi kan framover:-) Klem
susse Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 Hei vennen! Så supert! Krysser alt jeg har for at dette går bra! Klem
Mazza** Skrevet 19. november 2006 #11 Skrevet 19. november 2006 Så bra Gøril!!! Satser på at vi ikke treffes i Porsgrunn da.....hehe Lykke til imorgen.. klem
Snooopi Skrevet 19. november 2006 #12 Skrevet 19. november 2006 Så bra gøril! Lykke til videre ) Klemmer fra en glad
minni`79 og gogutten Skrevet 19. november 2006 #13 Skrevet 19. november 2006 Dette var så uuuuutroooolig bra Gøril!! Jeg ble så glad når jeg fikk meldinga fra deg i dag. Det måtte jo være en helt super beskjed å få. Så heldig du er!! I morra blir du ruger til to supre egg og som du sier: Denne gangen skal det bli din tur. Elle gode ting er tre ( og i mitt tilfelle blir alle gode ting to...)... I morra er det min tur til å bli nervøs for telefonen som skal gi meg beskjed om eggene tåler tininga. Uff jeg er bare så sinnsykt nervøs altså... Akkurat det å vente på slike telefoner er nesten det verste synes jeg. Jeg prøver å tenke at de er gode sjanser at iallefall ett egg overlever når det er tre å ta av. Og så tenker jeg på at i deres tilfelle overlevde jo alle fire og det gir meg håp..... Du må ha masse lykke til med innsettinga i morra. Jeg tenker på deg vetu.... Og så må vi krysse fingrene for at det går bra med eggene mine og at vi er på veg opp til Trondeheim i morra.... NÅ ER DET VÅR TUR GØRIL!!! NÅ SKAL VI PRØVE Å FÅ TO FINE RUGEUKER SAMMEN OG SÅ SKAL VI FÅ DET DEILIGE KRYSSET BEGGE TO!!! Klemmer
Jaac Skrevet 19. november 2006 #14 Skrevet 19. november 2006 Åååhhh, det var en god nyhet. Håper fortsettelsen blir like bra-er overbevist om at alle gode ting er tre for deg....!!
Sunniva78 har to små Skrevet 19. november 2006 #15 Skrevet 19. november 2006 Jeg sier det igjen Gøril, JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er så glad på deres vegne, så utrolig bra at du hadde bedre lykke enn meg med fryseggene! Nå får vi satse alt på at dette er skikkelige fighter-egg altså! Blir jo gravide samen vi to nå, kommer etter om noen uker jeg;-) Stor klem fra meg!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. november 2006 #16 Skrevet 20. november 2006 Lykke til Gøril ! Sender deg positive tanker i massevis! Klem fra
Gjest Skrevet 20. november 2006 #17 Skrevet 20. november 2006 Lykke til Gøril! Nå skal vi ha en storm med positive tester!! :-)
Ann-ch. Skrevet 20. november 2006 #18 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer så mye gøril. Skal krysse fingrene for at det går bra denne gangen.Masse lykke til. Klem fra-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå