Gå til innhold

8 mndr.-middagsglass...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har tuppa blitt 9 mndr og det fungerer ENDA ikke med 8-mnd-glassene. Er nødt til å kjøpe inn 6-mnd-glass fortsatt, ellers ender det opp med at hun spyr ut alt pga klumper i maten... Er det bare hos oss det er slik??? Er det unormalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har litt problemer i matveien selv for tiden, men det er mer matnekt på gang;)

men vesla her er uansett 8 1/2 mnd, og jeg har blanda ut 6 og 8 mnd glassene halvt om halvt, grønnsaker med kalkun er blandet ut u fløtestuet kalkun og kalkun gryte, og ellers har jeg blandet litt 4 mnd grønnsakspure' i noen av de andre glassene, så tar jeg mindre og mindre av 6 mnd glass i. da har hun vendt seg lettere til større biter.

evt han su brule stavmixer å mose 8 mnd glassene mer ut, så hun venner seg til flere smaker:)

Skrevet

Jeg bruker som regel å lage opp noen retter selv som jeg moser med stavmixer, men den moser så innmari... Blir ihvertfall vant med nye smaker, men ikke klumper! Tenkte litt på om hun kanskje har "trangt" spiserør.. eller går ikke det an kanskje!?

Skrevet

*hehe* den tanken har jeg også hatt!!!! vesla har satt brødbiter i halsen og kastet opp av "smuler" og brekker seg av for store biter... men jeg tror det er fordi tyggekunsten ikke er helt utviklet enda! :)

Skrevet

Ikke bekymre deg:O)

Lukas er over året og har nettopp begynt å venne seg til klumper,gjør som hun sier over her,bruk stavmixeren:O)

Skrevet

lillegutt spiser brødskive og gomløer skalker som bare det.. emn prøvde 8 mnd glasset og det kom rett ut igjen

Skrevet

Takk for svar! Da skal jeg ihvertfall ikke bekymre meg for den saken mer.

Skrevet

Du kan prøve med Hipp middagene, de er det så godt som ingen klumper i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...