Gå til innhold

Skal vaske min Oldenwalder dunpose - tennisballer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg ha tennisballer i tørketrommelen for å få den "fluffy"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg vasket min Lammy pose enda,men ville nok hatt noen baller i tørketrommelen:O) Gjør det,for den er jo fylt med dun,skader ikke uansett:O)

Skrevet

Ja, det måtte vi. Og den må være leeenge i tørketrommelen, ellers blir det klumper.

Kanskje vi gjorde noe galt, men vår stinket så alvorlig hund etter at vi vasket den, prøvde å vaske den en gang til, men det var like ille. Så minsten her lukter valp hver gang han har vært i vogna, uffa!!

Skrevet

Hi,hi...det er jo fordi det er animals fyll i den:O) Skulle kansje ha luktet fugl,ikke hund da men...hi,hi...Hvis du har vasket ull noen gang,så lukter det jo skikkelig fjøs:O)

Skrevet

hehe, du har nok rett, trodde vi hadde gjort no galt jeg..

ullklær er bare blomster sammenlignet med dette, det stinker skikkelig ille!

Skrevet

Takk for svar dere!

Stinket den da den var tørr også?

Lurer på om jeg TØR å vaske den jeg?

Skrevet

Ja, den lukter fjøs og hest og alt på en gang enda, selv om det er en mnd siden vi vasket den. Men nå går det iallefall ann å være i samme rom som posen, muahhaha:) Men posen lukter enda om jeg lukter på den, og minsten lukter fortsatt om han har vært i vogna, spes hvis han er litt svett i bakhodet. Ikke noe særlig.. me som sagt kan jeg ha gjort noe feil, men vasket den på 60 grader på vanglig program. Rare greier.

men vaskes må de jo en gang uansett, så..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...