Gå til innhold

Blid gutt som en sol - men vil IKKE pludre alene.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på snart 6 mnd er helskjønn og blid. Men han må holdes og sees på hele tiden..... Om vi forsøker å la han ligge litt på teppet sitt eller i en vippestol (for kun noen minutter.....om jeg skal på toalettet eller noe...) så SKRIKER HAN NOE VOLDSOMT... Når jeg da tar han opp, smiler og ler han.... Han er så enormt selskapssyk...og jeg elsker å kose med han, men jeg må seriøst holde han dagen lang....og jeg er alene ca 12 timer per dag, så jeg er sliten...

I tillegg så skal han KUN sovne med puppen....og uansett om han sover, så slipper han den ikke..så når jeg "endelig" får lagt han og tenker jeg kan gjøre litt husarbeid, så vil han henge fast i meg da også.... Når jeg skal lure meg vekk fra sengen, så våkner han som regel, og så er det på han igjen... Han hadde kolikk de 3 første månedene, og det var derfor veldig naturlig å gi masse nærkontakt og holde han hele tiden, for å trøste og forsøke å hjelpe... Men hva kan jeg gjøre nå? Håper inderlig at noen har noen gode råd til meg......

Hilsen en lykkelig og sliten førstegangsmor....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du forsøkt bæring? Er mange som finner løsningen i det. Nå er han blitt så stor at du kan bære han på ryggen i mei tai (f.eks www.dotedot.no) eller ergo (søk på kvasir, tror babyslynga.no har disse). Så får du gjort husarbeid, og han henger fornøyd med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...