Gå til innhold

uuuhuuu, nå ble jeg litt nervøs her......

Anbefalte innlegg

Skule gå på kjøkkenet i stad, og merka at noe "rant" litt ut når jeg gikk.... gikk på do, og pysjbuksa mi var blitt våt mellom beina..... iiikkk!!

Har tatt på meg et bind nå da, for å sjekke liksom..... kan ikke fatte at det skal være vannet heller..... har en mnd igjen, og ikke noen vondter eller mensenmurringer eller sånn jeg......

Men er det noe annet som kan "renne ut" sånn???

Fortsetter under...

ehh........ jeg vet ikke. Hvis noe hadde rent ut av meg uten at jeg følte at jeg tissa på meg så hadde jeg nok tippa fostervann....... trenger vel ikke ha andre vondter for det.

Ei venninne av meg hadde ingen forvarsler før vannet gikk på begge hennes unger.

Da jeg fødte første gang hadde jeg vannavgang 16 dager før termin, og kjente ingen vonter eller noe i forkant. Dette skjedde om natta, og hele senga var våt, så jeg var igrunn ikke i tvil om at det var vannet som hadde gått.

Jeg synes du skal ta en tlf til føden...

Fikk et tips av jordmor om å ikke bruke bind, forde det absorberer så godt at det kan være vanskelig og kjenne om det blir vått. Bruk papir, eller en frotteklut i stedet!

...hadde ringt føden var jeg deg =) Lykke til da!

Annonse

Hei igjen!!! Nå har jeg gått m bind (æsj, forresten, glad vi har slippi det på lenge- gleder meg IKKE til å begynne m det igjen ;)) i litt over en time- og det er helt tørt... ingenting inni det helller... så da var da var et sikkert ikke noe.... kanskje sånn helt tynn utflod!!!???

Så da har jeg ikke ringt, ser det an litt jeg..... kommer fortsatt litt slim når jeg er på do da.....

Men jeg har i allefall fått stryki babytøyet, fikk det plutselig litt travelt her i stad ;)

Nei, heldigvis er jeg her ennå ;) jeg vil IKKE føde nå jeg kjente jeg i stad!!!! :-D

Kanskje jeg skal ringe føden...?? vi får se, ser det an litt utover dagen jeg........ måtte forresten lukte da, om det var tiss (herregud) og det lukta absolutt ingenting.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...