Gå til innhold

Nå er det bare FIRE dager


Gjest

Anbefalte innlegg

igjen til jeg hopper over til 2.trimester!!! Det skal bli sååååå deilig og komme over på litt tryggere grunn altså!!! Er 11+4 i dag og er MEGET spent på hva som skjer hos jordmor på torsdag. Sikkert bare vekt og høyde osv.. Spennende blir det uansett!! som jeg gleder meg!!!

 

Jiha!!! Velkommen etter alle nygravide jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke deilig? :-) Er to dager bak deg så det er ikke lenge igjen her heller. Har første kontroll på torsdag jeg også, hos lege da, men skal på UL først noe jeg gleder meg masse til, og kvier meg litt i tilfelle noe er galt, men det er det forhåpentligvis ikke. Torsdag blir nok en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Jepp!!! Det skal bli en herlig uke! Skal på UL neste torsdag igjen jeg da.. Den 30. hos privat gynekolog... Så det skal bli spennende og se utviklingen på den lille.. Var der for 5 uker siden pga noe utflod. Men da så vi et bankende hjerte, så da er alt bra.. Håper at alt er like bra nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige deg :)

Skal til JM i morgen jeg også, men får vel ikke høre noe siden jeg er så kort kommet, er akkurat 9 uker i dag.

 

Lurer på om jeg skal be om en til UL, pga småblødninger/brun utflod, men det er sikkert ikke nødvendig... Kan sikkert heller få en time om et par-tre uker, slik at jeg kan få høre hjertelyden.

 

Og DA kommer jeg også susende inn på 2. trim :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...