Vestlandske meierier A/S Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 med eldste snudde jeg vogna når han var så stor at det var " kjedli" i titte på meg:) Alt rundt var mye mer spennende, så tassen ble mer fornøyd når vogna ble snudd!
mai mammaen til to Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 det blir vel når barnet syns det er kjedelig å sitte å se på deg?sånn ett år eller noe?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 barnet skal se på deg så lenge som mulig har jeg hørt.. når omgivelsene begynner å bli veeldig interessange kan du snu.. vent gjerne til barnet er 2 år om det ikke er behov for det før.. det er jo tryggest å se på deg:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Så det er ikke noen annen grunn enn at barnet synes det er kjedelig å se på meg?
Gjest Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 2 år??? Hva slags vogner har dere da?? Vi har en Hartan kombivogn og der måtte vi slutte å bruke bagen da snuppa var nesten 6 mnd. Og sportsvogndelen er jo bare en vei, så da ble det til at vi begynte å bruke den da.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Jenta mi er ett år nå og hun sitter fortsatt med ansiktet vendt mot meg. Skal fortsette med det så lenge som mulig, for det er fint å ha den kontakten. Dessuten ser hun jo akkurat det hun vil se rundt seg også, hun ser jo ikke bare meg.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 Vi kjøpte vogn der sportsvogndelen kan snues, så her velger vi selv når vi vil snu henne bort fra oss :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 Søsteren til mannen min studerer "barn og sånt". Hun sier i alle fall at barn helst skal sitte mot mor (far) til de er to år (både bæreseler og vogner). Dette fordi de behøver mors (fars) hjelp til å tolke omgivelsene. Dersom de ser ett eller annet, skal de kunne se på mor og far for å se hvordan de reagerer, for å se om det er trygt eller ikke... Og så har man jo mer kontroll med de også, da, dersom de sitter vendt mot mor (far)... ) Målet mitt er i alle fall å vente til gutten min er to år med å snu ham... Men kan jo hende at det blir fryktelig kjedelig, og at man velger å snu tidligere.
prekæs Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 Valgte vogn som vender bort fra meg fordi: Opplevde at førstemann helst sto på knea og så framover hele tiden. Han opplever ting, mennesker og dyr langt tidligere enn bakovervendt vogn og gir tydelig uttrykk for at han liker det.
prekæs Skrevet 19. november 2006 #11 Skrevet 19. november 2006 ...og det han ser, ser jeg samtidig. På den måten er jeg bra forberedt om han viser usikkerhet til noe. Jeg er jo bare noen cm unna han, uansett:)
børdi Skrevet 19. november 2006 #12 Skrevet 19. november 2006 Har aldri tenkt på at det skal være noen spesiell grunn for om de sitter mot deg eller ikke.. Snur han når han synes det er kjedelig å stirre på meg hele veien. Eller kanskje før faktisk, for skal kjøpe ny sportsvogn og den tror jeg bare er fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå