Gå til innhold

Tromsø/omegn med termin i slutten av juni?

DieselDoris & Synne 06.06.07

Anbefalte innlegg

De fleste vet det. Tok jo ul av meg selv, og fotograferte det med mobilen og sendte det på msn til flere stk. Morsomt :-) Men de hadde ventet på det. Jeg sa i sommer at jeg var babysyk, og som du vet - i september satt den. Det gikk fort!

E så trøtt, gjeeeeeeesp. Trur æ må gå å pusse tennern. Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia.

Har åsså termin til sommern.Litt usikkert akkurat når enda, men det e ca rundt juni/juli. Bor ikke der oppe no, men vi e derfra begge to og har tenkt å være der når det skjer så det hadde vært koselig å truffe dåkker andre og delt erfaringe. Første for oss begge to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kruspersilla! Velkommen i gjengen. Julu: Hopper du over til 2 trimester? Har ikke du også termin 26/6? Jeg hadde siste mens søndag 17/9, og dermed går jeg over til 2 tri nå på søndag/mandag. Søndag er jeg 12+6. Eller har jeg misforstått? Hmmm.. Kan jo godt være i 2 trimester jeg og, bare bra det :-) Skal til jordmor i morgen, skal høre på hjertelyden. Blir morsomt! Hvis den er der da, og det tror jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kanskje jeg har misforstått.. Har fått termin 28. juni. Så idag er jeg 12+0. Trudde det var til og med uke tolv. Og jeg er jo 12 fullgåtte uker. Begynner jo på 13. uke imorgen.. Hmm.. Skjønner ikke helt. :-|

Skal du til jordmor allerede? Heldiggris! Jeg må vente i 4 uker..

Begynt å få noe mage da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du går på babyverden.no så får du se eksakt hvilken uke+dag du er. Du trenger ingen innlogging for å gjøre det. Da får du vite alt fra hvilken dato hjertet beg slå, når fødselspermisjonen din skal begynne ++. Fikk ikke dratt til jordmor. Krise på jobben, så måtte avbestille. Tok en ul på meg selv som trøst da. Og den spreller fortsatt rundt der inne :-) Å da e æ fornøyd! Når du er 12+6 uker gått, så hopper vi over til 2. termin. Så da må vi lage en ny Tromsø link der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Julu og Dieseldoris.

Jeg bor i Møre og Romsdal akkurat nå, men vi blir nok å flytte nordover etterhvert..vet bare enda ikke akkurat når,men som sagt har vi lyst til å være der oppe nært familie og venner når det store skal skje..

Jeg har fått time hos Jordmor i januar og Ultralyd nesten samme dato. Blir kjempespennende. Akkurat nå føler jeg meg mest til sånn litt småkvapsete og utrent..hehe..

Er 24 år gml så ikke så langtunna dere:)

Skal forresten til Tromsø i jula..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dieseldoris:

Ja herregud kor gammel du e! Skikkelig åsså. Hehe ;)

Vet ikke kor langt æ e på vei, ting e usikkert for æ har nemlig aldri trengt å fulgt med katti mensn har kommet osv for har gådd på pilla så vet liksom ikke når æ hadde den sist.Men regne med dem finn det ut på ultralyd i januar?? Etter mine memoreringe e æ ca samme som dåkker..Går vel ikke an å finne det ut på anna måte når æ ikke vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du må nok bare smøre dæ med tålmodighet. Men det e jo irriteranes å gå å lure. Man e jo så nyskjerrig på ka som skjer inni dær. Æ har vist blitt litt plaga med bekkenet. Har hatt ei hælvetes-uke på jobb. 1 assistent i fødselsperm, 2 sykemeldte assistenter, en dyrepleier på ferie, så det har kun vært mæ og en anna assistent + 3 veterinæra (æ må bare syte litt) Har faen mæ sprunge rundt som en galning, hepsa på en diger veldig syk hund, måtte bære 15 kilos forsekka osv. Har jobba som en helt, og ment at gravide ikke e syk, og at før i tia sto dem jo på. Men no e det SLUTT!!!!!!! No kommer dæm tilbake på jobb igjen, å da skal ikke æ bære en ting over 5 kilo! Så det så! Å nei, æ har ikke blitt gammel :-D Det va bare en fleip, føle mæ ung å sprek, bare så trøtt hver ettermiddag.... Håpe det e over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg faktisk 12+6, så imorgen går jeg over til 2 trimester. Da lager jeg en ny Tromsø/omegn liste der inne jeg, mens jeg venter på dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du e å stå på da! :-)

Har frihelg i helga og det e helt fantastisk! Kooooose mæ!

Idag e æ 12+4, så æ kommer snart å joine dæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ vet ikke kor langt æ e kommet som dåkker vet, men æ trur æ følge ætter uansett, for selskapets skyld. Kan jo være litt begge plassan;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...