Gå til innhold

Tromsø/omegn med termin i slutten av juni?


DieselDoris & Synne 06.06.07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æ har også termin 26 juni :-) E det din første? Det blir vår første. Jeg og ei på jobben tenkte se etter om det er noen BIM treff her i Tromsø. Men jeg synes det er litt riski enda, selv om jeg er i starten på uke 10. Forventer nesten at den skal "dætte ut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :-) Kor spennanes, kanskje vi møtes på føden da. hehe. Hvis alt går bra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har termin i juli og bor på tromsøya, hører gjerne fra dere om det blir Bim treff her! Noen av oss må vel ta initiativ, for min del er det enda for tidlig å fortelle den gledelige nyheten til flere enn nødvendig. Men gleder meg til å være "åpent gravid" hvis alt går bra fram til da.

HØRES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Æ e 28, han 29. Vi bor på Gammelgård. Blir med på BIM treff her ja. Å æ har meldt mæ på YOGA FOR GRAVIDE. Så en annonse i Tromsø i dag. Aldri for tidlig å starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ va på kontroll da æ va i uke (for jordmora mi skulle på ferie), Å da fikk ho ikke gjort så mye. Så fikk en ny kontroll desember. Da skal vi høre etter fosterlyd. Spennanes :-) Ble ikke nokka yoga på mæ.. Har slått kneet. Sklei på den minste isflaket i verden, å falt rett på kne.... Irriterende!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e åsså fra Tromsø, men har ikkje termin før 20. juli. Blir gjerne med på BIM-treff etterhvert når nyheten blir litt mer offentlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott! Så morsomt! Men jeg er også avventende til bim treff. Håper vi alle kommer oss over til 2 trimester. Hvor gamle er dere? Er dette første gang for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huppiheisann! :-)

Er 35 og venter nr. 3, er sambo sin første. Bor et stykke utpå Kvaløya, men jobber i byen. Skal på første sv.ktr på tirsdag, gleder meg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dieseldoris!: Hvor har du fått nicket ditt fra? Vi hadde en stor seilbåt med dieselmotor,og vi kalte motoren for diesel-doris!

 

Forøvrig savner jeg Tromsø litt,bodde der et par år for ganske lenge siden. Kjempekoselig by,og passe stor! Har forvilla meg til Oslo nå,og det er ikke like stas:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe vi tullet med da jeg gikk på gymnaset i Hammerfest. Var jo et kult navn :-). Har vært DÅÅÅRLIG i dag. Diare, maaageknipe og til sist spydde jeg. Ugh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også termin i juli :-) Er relativt ny i Tromsø. Vi flyttet hit i august. Stortives i vårt nye hjem rett ved Alfheim. Har ikke det største kontaktnettet ennå og synes det hadde vært kjempe gøy å blitt kjent med noen som også gleder seg til å være "åpent gravid" så sant alt går bra! Håper vi får til et Bim treff etterhvert. Jeg er i hvertfall kjempe klar :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her går det bra! Har vært på første kontroll og det gikk helt fint! :-)

Formen har bynt å bli bedre. Og magen har bynt å vises litt. E 11+3 idag. Jobbe veldig mye førr tida, så e litt sliten sånn sett.

Enn med dæ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Julu! Jobbe som vanlig, å har det veldig bra. Men når æ kommer hjem fra jobb, e æ stuptrøtt. I dag lørdag sov både æ å samboern en "liten" 3 timers middagslur. Har også begynt å få en anelse mage. Trur æ. Hvis det bare ikke e fett hehehe :) Vet alle i familien/jobben din at du e gravid? Samboern fortalte det til sine foreldra i forrige uke. Svigers har nettopp fått 2 gutte barnebarn, så dæm håpe på jente. Mens mine foreldra får no sitt første. Å dæm håpe på gutt. Vi håpe bare på en frisk baby! Håpe det blir nån treff på oss etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste i familien vet det no. Farmora mi ringte idag å sa: hei, det e ho oldemor som ringe! Haha! :-)

Og dem på jobb vet det også no.

Enn hos dæ? Fortalt det til mange?

Æ har enda nån venninne som ikkje vet det fordi æ aldri har mulighet til å møte dem å få sagt nåkka.

Vi får se om vi klare å ordne et treff etterhvert! :-)

Hvis vi e litt fler her inne.

No rope senga på mæ!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...