DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 19. november 2006 #1 Del Skrevet 19. november 2006 Er det flere enn meg? Det regner jeg bare med :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juzza Skrevet 19. november 2006 #2 Del Skrevet 19. november 2006 Jepp, bor i Tromsø og har termin 26. juni. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2006 Æ har også termin 26 juni :-) E det din første? Det blir vår første. Jeg og ei på jobben tenkte se etter om det er noen BIM treff her i Tromsø. Men jeg synes det er litt riski enda, selv om jeg er i starten på uke 10. Forventer nesten at den skal "dætte ut". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 19. november 2006 #4 Del Skrevet 19. november 2006 Heia, æ å! Har termin 26.Juni....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 19. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. november 2006 Hei du :-) Kor spennanes, kanskje vi møtes på føden da. hehe. Hvis alt går bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnijuli Skrevet 19. november 2006 #6 Del Skrevet 19. november 2006 Hei! Har termin i juli og bor på tromsøya, hører gjerne fra dere om det blir Bim treff her! Noen av oss må vel ta initiativ, for min del er det enda for tidlig å fortelle den gledelige nyheten til flere enn nødvendig. Men gleder meg til å være "åpent gravid" hvis alt går bra fram til da. HØRES Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juzza Skrevet 19. november 2006 #7 Del Skrevet 19. november 2006 Haha, så artig at alle hadde 26! :-) E sjøl veldig nervøs.. har hatt to SA før. Kor i tromsø bor dokker? gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 20. november 2006 Hei! Æ e 28, han 29. Vi bor på Gammelgård. Blir med på BIM treff her ja. Å æ har meldt mæ på YOGA FOR GRAVIDE. Så en annonse i Tromsø i dag. Aldri for tidlig å starte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HW & MW + nr3 Skrevet 20. november 2006 #9 Del Skrevet 20. november 2006 Hei, hei!! Æ e også fra Tromsø, men har termin litt etter dåkker.... rundt 24.juli!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juzza Skrevet 20. november 2006 #10 Del Skrevet 20. november 2006 Bor også på Gammelgård. :-D Skal på frste svangerskapskontroll i neste uke! Glede mæ. Håpe alt står bra til der inne. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 21. november 2006 Æ va på kontroll da æ va i uke (for jordmora mi skulle på ferie), Å da fikk ho ikke gjort så mye. Så fikk en ny kontroll desember. Da skal vi høre etter fosterlyd. Spennanes :-) Ble ikke nokka yoga på mæ.. Har slått kneet. Sklei på den minste isflaket i verden, å falt rett på kne.... Irriterende!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 21. november 2006 det sku være: på kontroll i uke 8+3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myggemamma *20.07.2007* Skrevet 21. november 2006 #13 Del Skrevet 21. november 2006 Æ e åsså fra Tromsø, men har ikkje termin før 20. juli. Blir gjerne med på BIM-treff etterhvert når nyheten blir litt mer offentlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 21. november 2006 Flott! Så morsomt! Men jeg er også avventende til bim treff. Håper vi alle kommer oss over til 2 trimester. Hvor gamle er dere? Er dette første gang for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juzza Skrevet 22. november 2006 #15 Del Skrevet 22. november 2006 Min første. :-) Er 21 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juzza Skrevet 23. november 2006 #16 Del Skrevet 23. november 2006 Er vi så få fra Tromsø her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 24. november 2006 #17 Del Skrevet 24. november 2006 Huppiheisann! :-) Er 35 og venter nr. 3, er sambo sin første. Bor et stykke utpå Kvaløya, men jobber i byen. Skal på første sv.ktr på tirsdag, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juzza Skrevet 24. november 2006 #18 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg skal på kontroll på mandag!! gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 24. november 2006 #19 Del Skrevet 24. november 2006 Dieseldoris!: Hvor har du fått nicket ditt fra? Vi hadde en stor seilbåt med dieselmotor,og vi kalte motoren for diesel-doris! Forøvrig savner jeg Tromsø litt,bodde der et par år for ganske lenge siden. Kjempekoselig by,og passe stor! Har forvilla meg til Oslo nå,og det er ikke like stas:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 26. november 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 26. november 2006 Det var noe vi tullet med da jeg gikk på gymnaset i Hammerfest. Var jo et kult navn :-). Har vært DÅÅÅRLIG i dag. Diare, maaageknipe og til sist spydde jeg. Ugh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nord for polarsirkelen Skrevet 26. november 2006 #21 Del Skrevet 26. november 2006 Hei! Jeg har også termin i juli :-) Er relativt ny i Tromsø. Vi flyttet hit i august. Stortives i vårt nye hjem rett ved Alfheim. Har ikke det største kontaktnettet ennå og synes det hadde vært kjempe gøy å blitt kjent med noen som også gleder seg til å være "åpent gravid" så sant alt går bra! Håper vi får til et Bim treff etterhvert. Jeg er i hvertfall kjempe klar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juzza Skrevet 8. desember 2006 #23 Del Skrevet 8. desember 2006 Her går det bra! Har vært på første kontroll og det gikk helt fint! :-) Formen har bynt å bli bedre. Og magen har bynt å vises litt. E 11+3 idag. Jobbe veldig mye førr tida, så e litt sliten sånn sett. Enn med dæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei Julu! Jobbe som vanlig, å har det veldig bra. Men når æ kommer hjem fra jobb, e æ stuptrøtt. I dag lørdag sov både æ å samboern en "liten" 3 timers middagslur. Har også begynt å få en anelse mage. Trur æ. Hvis det bare ikke e fett hehehe Vet alle i familien/jobben din at du e gravid? Samboern fortalte det til sine foreldra i forrige uke. Svigers har nettopp fått 2 gutte barnebarn, så dæm håpe på jente. Mens mine foreldra får no sitt første. Å dæm håpe på gutt. Vi håpe bare på en frisk baby! Håpe det blir nån treff på oss etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juzza Skrevet 10. desember 2006 #25 Del Skrevet 10. desember 2006 Ja, de fleste i familien vet det no. Farmora mi ringte idag å sa: hei, det e ho oldemor som ringe! Haha! :-) Og dem på jobb vet det også no. Enn hos dæ? Fortalt det til mange? Æ har enda nån venninne som ikkje vet det fordi æ aldri har mulighet til å møte dem å få sagt nåkka. Vi får se om vi klare å ordne et treff etterhvert! :-) Hvis vi e litt fler her inne. No rope senga på mæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå