Gå til innhold

Da har vesla snudd døgnet..;( Noen tips...?


frøken~synge~vil

Anbefalte innlegg

Lille nurket begynte tidlig å sove 5-9 timer hver natt.. Ble kjempebortsemt jeg ja! Men så hadde hun en økeperiode, og da tror jeg hun la til seg vanen med å spise så ofte på natta, for det har hun fortsatt med siden. Har prøvd med smokk men det hjelper ikke stort.. Det nye nå er at hun spiser hver 3. eller 4. time på dagen, og hver 2.5 eller 3. på natten... Noen som har noen gode råd? Er litt sliten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel sånn at de trenger en viss mengde med mat... Får de ikke i seg nok mat på dagen, så spiser de på natta... Så kanskje du skal tilby puppen hver 2-2 1/2 time på dagen, selv om hun ikke gir tegn til å ønske mat selv?!

Og så er de jo nå blitt så store, har oppdaget verden. De har ikke tid til å spise på dagtid... Men forsøk å sitte i et mørkt rom, uten forstyrrelser. Eller så må du eventuelt gå og amme...

 

Håper det hjelper litt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si det samme som carina har segt her:-)

Det er i denne alderen (3-4mnd) at langdistansesynet begynner å komme og da har de ikke tid å spise seg godt mette på dagen, for det er det jo tid til på natta! Hadde det sånn med min i nesten 5uker, men er blitt bedre nå etter at jeg passet velig godt å at han spiste seg ferdig hver gang han spiste! Tok tiden og kjente etter at melka kom osv.

Nå våkner han fortsatt hver 3.time på natta, men en god bedring fra han våknet hver time!

Mit tips er også: gå å amme!! hjalp meg kjempe mye! Pjokken veier jo 7,5 kg så begynner å bli litt tungt; men det er verdt det!!

 

Lykke til:-o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Lillegutt sov fra 22h til 08-09 pâ morran ogsâ for 4 uker siden fant han ut at han skulle vâkne hver 3dje time pâ natta. Mâ si jeg gâr rundt som en "zombi" hele dagen. Pâ fredag ga jeg han mme og da sov han helt til 05h00. Tror jeg skal prôve igjen i kveld da jeg ikke har sovet mye i natt igjen. I gâr ga jeg han velling men han vâknet kl 24, kl 03h30 ogsâ kl 07h30.

 

Skal prôve â gi han oftere mat pâ dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det sånn ( bortsett fra at han aldri har sovet mer enn 4-5 timer avgangen før da), men 2 kvelder nå har jeg gitt han en flaske med velling på kvelden, og da har han bare våknet en gang om natten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...