Gjest Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 det er ganske mye å fortelle så jeg legger inn et par linker. www.kiss-kidd.no www.kiss-kiddforum.com her er det masse nyttig informasjon. Gutten vår har hatt dette,ble bra etter 3 behandlinger hos manuellterapeut.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Takk hvem er jeg???? Trenger man henvisning for å gå til manuellterapeut?Så endel kjente ting på de sidene..
Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 nei trenger ikke henvisning=) vi ringte rett til barneklinikken i oslo,der fysioterapeut og amnuellterapeut driver med dette. Fikk time dagen etter.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 vi betalte 300 kr,fordi de ikke hadde kommet under systemet til trygdekontoret ennå,men ellers er det gratis!!Men jeg betalte gladelig jeg;)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Hvis du får henvisning fra fysio på HS så koster det kroner 0; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå