Guttemamma til tusen :) Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 har stått på kne og vugga frem og tilbake i et par uker, men i dag tak han et par "skritt" men armene, og dro det ene benet etter seg før han mista balangsen og tippa over på sia. Han var såå kry når mamman satt og klappa og lo..hihi (mamman var ikke liite kry hun heller da:O) ) så nå ligger han i vogna og sover.. lader opp til neste runde tenker jeg:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Så kjekt! Ja, man bllir stolt da Jeg gleder meg til lillegutt også begynner å krabbe Hn ruller seg bare rundt og rundt nå, og krabber bakover, men har også begynt å vugge litt.. Han er 7 måneder og 9 dager
kamillaen Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Ja det er kjempe morro..Jeg har vært å kjøpt trappegrinn jeg må jo sikkre han helt,..guttemann også stod å gynget,men han har gjort det i 2 måneder nå.og her om dagen tok han sine første krabbeskritt.. Hvor gammel er din?
skimre Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 så gøy!!!! vesla her har krabbet i et par uker, etter å ha vugga en måneds tid på alle fire:) og nå klatrer hun på alt som er!! det blir mye å passe på fremover, det er helt sikkert!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 19. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2006 min er 7mnd og 1 dag:) Nå ligger han på gulvet igjen.. opp og ned på alle fire.. viser ikke tegn til å krabbe noe mer..hihi.. må nok ha tolmodighet her i gården ja:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 hvor gammel er han da? min gutt er også i ferd med å ta sitt første krabbetak:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå