Gå til innhold

Dårlig gjort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var hos et vennepar i går og spiste middag. Samboeren min og jeg ble enig om at han skulle stå opp med babyen for første gang på 6 mnd (han har jobbet mye, og aldri stått opp med babyen). Han drakk masse konjakk, og jeg prøde å si flere ganger at han burde roe ned drikkingen hvis han skulle opp dagen etter. Han ble etterhvert full, men oppførte seg helt greit. I natt var han dårlig. Prøvde å få liv i han, da babyen våkna, men da sa han at han var i dårlig form. Bad meg legge babyen i senga igjen, så fikk han ta det senere. Men babyen ville jo opp. Han sa også at jeg ike måtte være sur foran babyen. Til slutt måtte jeg nok en gang stå opp. Han ligger og sover ennå.

Dårlig gjort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det synes jeg også det var! For en dust!!!! Sambo var skikkelig sårlig en periode med å stå opp med tulla vår, men da sa jeg bare surt: kan jo bli alenemor jeg siden det virker nesten som jeg er det allerede...

Da ble det fart i sakene ja! Nå er det han som står opp i helgene, unntatt i dag faktisk :-) Han jobber skiftarbeid så annen hver uke så sover han lenge uansett. Må dele på godene vettu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...