Gå til innhold

Juni: trenger hjelp til oppdragelse....


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

av samboern...han gjør jo ingenting. i helgene sover han lenge...uke dagene jobber han og sover da middags lur. lager aldri mat,vasker eller rydder.han kan bade lillemann....det er alt. jeg har lagt,slelt,har våken netter,rydder og vasker. lillemann plages med søvnen så det gjør at jeg får en time søvn...våken en time osv.sliten og forbanna....han klarer jo ikke å gjøre det jeg ber han om heller...såååå sliten jeg , får jeg bare høre....tror jeg er utbrent etter alt styret med lillemann....alt styret? blir så forbanna....han har ikke noe styr...det er jeg som har det. mest lyst å be han reise til h.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da,da må du slå i bordet..d går jo ente ann.er jo like mye hannes ansvar.snakk me han før d blir for mye for dg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes.. Dette er som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg har ingen råd, egentlig.. Kjenner det KOKER inni meg når jeg tenker på det! Får meg ikke til å si noe heller, for SØREN altså! Han burde ville engasjere med sønnen sin på eget insiativ! GRR!!

 

Hvis du finner et oppdragelses kurs for menn.. Si ifra! Gubben min trenger det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...