Gå til innhold

flere som har mamma dalter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min er en skikkelig mammadalt...f.eks i morges når hun våknet var det min tur å stå opp med henne. hun lå i sengen vår og var i strålende humør..smilte og lo...jeg gikk inn på badet for å stelle meg fort mens hun lå inne med pappaen sin...da lå hun å ropte mam mam mam mamma mam mam mamma... og etterhvert ble det ganske sutrete..så kom jeg inn igjen og hun gliser som bare det..

sånn er det heletiden...

ekstra søtt er det når jeg kommer hjem etter at jeg har vært på ute en tur...når jeg sier heeeeei når jeg åpner døren begynner hun å små sutre og ser etter meg...når sambo tar henne bort til trappen sånn at hun kan se meg smiler hun fra øre til øre og veiver med armene mot meg.. utrolig hærlig...

hun er 6 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søtt! Ja, det er mye ansvar å ha et lite barn å ta seg av, men jammen får vi mye igjen av dem også :)

Lillegutt på 7 måneder synes nok også det er mest stas med mammaen :)

Skrevet

Vi har det omvendte problemet med snuppa på 2 år, og for meg er det et lite problem ja. Hun er skikkelig pappadalt, og har vært det ihvertfall siden før hun ble 1 år...altså før lillesnupp kom for de som kobler det opp mot at hun foretrekker pappa.

Hun roper på pappa når det er jeg som kommer opp om morningen, og skal være med pappa når han steller seg. Når han reiser på jobb, så er det greit å være med meg hele dagen(før hylte hun en time etter at han hadde reist på jobb), men er det jeg som henter henne de 3 dagene hun er i barnehagen, møtes jeg med" pappa henter meg"

Når han kommer fra jobb, er hun som limt på han til hun legger seg. DA er det han som skal lage maten hennes, leke med henne, skal han ut i butikkene eller noe er hun med, han skal stelle, pusse tenner(kan ikke huske sist ejg pusset tennene hennes) og ta på pysj.

Jeg sier han må hjelpe til med å si at nå er det mamma som skal stelle feks, ikke la henne bestemme det, men han er vel så betatt av snuppa si han at ikke klarer å nekte henne det hun vil.

Var en stund bekymret for at han skulle la det at han er så favotitt hos snuppa går utover tiden han tilbringer med lillesnupp, men han syns det heldigvis er stas med henne også...så da er det de 3 da som leker på rommet åp ettermiddagen mens jeg er henvist til grytene på kjøkkenet.

Så i mine øyne er det bare en tap/tap-situasjon her, han foretrekkes av begge barna mens jeg stiller vel på lik linje hos lillesnupp.

Men hvis lillesnupp våkner om natten er det mamma som gjelder...juuuhuuu, så jeg kommer vel til å amme henne til hun blir 5 år vel:-)

Ble langt dette, og helt motsatt av hva HI spurte om, men godt å få det ut:-)

Skrevet

huff...ikke godt det derre nei... jeg er glad snuppa mi er en skikkelig mamma dalt... får håpe det ordner seg etterhvert.... at hun foretrekker mamma mer og mer .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...