moaas Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 hei på deg:) har tr kommet til deg enda???har du testa deg? eg har testa og den var positiv....men....eg tør liksom ikke ta av enda....er så redd for at det plutselig ikke er noe spire der....eg tester på nytt på mandag og hvis den da og er positiv,så leverer eg urinprøve....eg e såååååååå spent,men mannen min er mere nøktern...hihi....han sier bare...jaja...enda kan tr komme....blir jo så skuffa hvis det ikke er noe der....men,eg vil ikke over i vår 23 pp....er dritlei.... kordan har du det ellers da? stor klem fra meg:)))
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Hei på deg moaas! Hyggelig å se nicket mitt i overskriften! :-) Nei, venter ikke tante før ca 22 november, så det er en liten stund til enda. Så da tester jeg ikke før noen dager etterpå visst ikke tanta dukker opp. Vi har jo like mange pp bak oss! Har du virkelig testet positivt!!!!!!! Det er jo helt sinnsykt! Etter så mange pp! Når hadde du IKM? Har du gått på pergo denne mnd eller? Noen symptomer??? Visst testen viste positivt, vil jeg viske forsiktig GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!! Hold meg oppdatert da!!! Så spennende!! Har det bare bra ellers, er drittlei som deg siden det har gått nesten 2 år nå! Men skal ha 2 dobble kurer til med pergo, med pause mnd mellom hver gang. Så visst ikke det funker, skal vi prøve AIH. Skal krysse fingrene mine for deg nå!!!!!! Klem :-)
moaas Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 hei vennen:) har ikm i dag....trodde det var i mårra,men det var i dag...og heldigvis har ikke tanta vist seg enda.... eg har no gått på metformin og enkel pergo.... og gyn mente det skulle klaffe på første pergokur....eg har hele tia hatt regelmessig mens og el hver mnd.... så i mårra tester eg på nytt og hvis den er positiv da leverer eg prøve hos legen i mårra før eg drar på jobb:) eg e såååååååååååååå grusomt spent... det er liksom;koffør skal det klaffe for meg når vi har prøvd så lenge...hehe:) eg gir deg beskjed i mårra når eg har fått svar på prøven:) håper det klaffer for deg og no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stoooooooooor klem fra meg:)))))))))))))
jåsjenta Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Heia Søssa mi... Ååååååååå..det e så spennanes:o))) Tænk vesst eg ska bi tante?hihi... Kjæmpegla i deg! Kooooz
moaas Skrevet 19. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2006 ja,never...du skal nok få svar etter helga...hihi:) glad i deg og,lillesøss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå