Gå til innhold

Hopper inn til dere, for jeg er GRAVID!!!!!!!!! :-D

Anbefalte innlegg

ÅÅÅååå kjære bimjenter!!!!!!!!!!

2-3 dager over ikm viste 2 tester at jeg igjen bærer på en liten skatt!!!!!!!!!!

Vi er så glad, så glad og HÅPER SÅ INDERLIG at drømmen realiseres og at vi blir foreldre for første gang i juli :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*hilser pent på alle mens jeg tørker tårer og smiler som bare det*

Fortsetter under...

OH MY GOD Alba, det er jo helt FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da jeg begynte aa bimme var du den foerste jeg la merke til, husker ikke hvorfor men tror det var fordi vi er like gamle og hadde provd cirka like lenge (var du i din 9. pp naa?). Saa dette gjorde meg helt utrolig glad! Gratulerer og velkommen inn hit!! Jeg har ogsaa termin i juli :-)

Tusen tusen takk, jenter!!!!

Så koselig velkomst :o))

Sonia: ja, jeg var i min 9.pp nå, så dette har vi ventet på leenge!!!

Så koselig at du husker meg da :-D Har jo vært på bli-gravid ganske lenge.

Husker deg jeg også :o)

dani75: Jeg er 32 ja, og vi har ingen barn fra før.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere etterhvert!! ;o)

Klem,

Annonse

Hei alba!!!

Velkommen hit!! Husker deg fra bli gravid. Så moro at det endelig klaffa for deg!!! Gratulerer så mye!!! Håper vi ses videre her, og videre inn i de neste tri... Jeg skal på ul på mandag for 2.gang, så da får vi se om det er liv...

Masse lykke til videre!!!

Klem

Annonse

Tusen tusen takk jenter!!!

Ble såå lykkelig og giret i dag etter testing, så nå har jeg sovet en dupp på sofaen. :o)) Pratet med både mamma og pappa på telefonen tidligere i dag , og hadde såå lyst til å si noe, men vil vente....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...