Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring??

Tok en test i dag på rugedag 11, og mannen og jeg er enige om at det er en svak strek/skygge der...

Har brukt Quick Respons test...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende!

Synes du skal kjøpe en CB-test og teste igjen i morgen (selv har jeg ingen erfaring med QR, bruker bare CB selv).

:-)

Skrevet

Håper virkelig testen viser riktig for deg. men ville tatt en ny test av et annet merke jeg også. jeg har dessverre opplevd at QR har slått ut positivt når det dessverre ikke har vært grunn for det. har sluttet å benytte QR testene da det er så leit å få positivt resultat når man ikke er gravid.

Lykke til!

Skrevet

Liker best QR for den viser tidligst synes jeg. Du er sikkert gravid ;-)

Gratulerer!!

Skrevet

Tuxie, jeg har da aldri hørt noe om at QR viser falskt positivt?

Skrevet

hei nupi..

spennende da!!!! det er ganske tili å teste,prøv igjen om noen dager.. det kribler vel i magen nå?? Håper det går veien for deg. Lykke til,og masse klem

Skrevet

Hei :-)

Så spennende.

Den gangen jeg prøvde QR fikk jeg også en veldig svak strek. ( var da gravid) Liker best cb sine tester.

Du burde nok teste igjen, men jeg visker forsiktig gratulerer.

klem

Skrevet

Hei takk for alle svar, ja testing blir det garantert på ny en av de nærmeste dagene !!!

Har jo aldri vært gravidr så det føltes litt hyggelig å se at det var en svaaak strek der :-) En tvi holder jo på håpet at det skal bli en liten en på oss, helt til det motsatte er bevist :-)

klem

Skrevet

Jeg vil gjerne gratulere med positiv test! Jeg har testet sånn selv, hvor den så negativ ut, men jeg kunne skimte hvor den positive streken skulle være. -Den var god nok!!

gled dere og nyt det!

klemmer fra en glad

Skrevet

Jeg tror nok du er gravid ja. En strek er en strek og jeg prøver med et lite gratulerer. Lykke til i tiden framover!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...