Gjest Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 han drømmer mye.. våkner og er redd for biler, motorsykler ol.. når han ser feks byggmester bob eller postmann pat kan han helt plutsselig begynne hyle fordi noe er skummelt... i en episode han sett mange ganger før.. hva er dette for noe? når slutter han å oppleve så mye som skummelt?
Olaussen22 Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Dette lurer jeg på også. Har en gutt på 26 mnd som aldri har vært redd noen eller noenting. Nå i det siste har han plutselig begynt å drømme endel om natta å våkner og virker redd. Han så også noe på barne-tv en dag som han ble redd for og sa at det var noe skummelt på barne-tv. Håper bare ikke det forverrer seg til at han blir redd for mye, men det er vel et skritt videre i utviklingen.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Hei! Jenta mi er også 27 måneder. Pluttselig mørkredd og redd fo rampetroll som er ute (men det tror jeg skyldes Halloween) Helt vanlig har jeg hørt. Nå kan de forestille seg farlige ting.
kat Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 samme problemet her. klager stadig på en skummel krokodille under senga som biter henne i tåa. er bare pappa som kan komme inn å jage den vekk. er det bare meg som er hjemme så er ikke det godt nok. når pappa kommer å skremmer den vekk er det greit. hun er 25 mnd. er vel ett steg videre i utviklingen denne fasen her å.
*gurimallaika* Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Tobias oppfører seg også annerledes etter Halloween. Han var hos moren min, og hver gang det ringer på døra der så hylgriner han, og det tar lang tid å trøste han. Hun måtte be ungene til å ta av seg maska for at han skulle se at det var bare vanlige barn, men det hjalp ikke så mye. Heldigvis så har han ikke opplevd noe så traumatiskt hjemme ennå så der går det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå