Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 går hjemme og trør om dagene, savner venninner med babyer. Skulle tro når man bor i en by som Trondheim at det ikke er noe problem men sånn er det nok.. er det flere som føler det sånn?
Mamman til Emil Andre Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Ja , føler det på samme måte som du....jeg skulle nesten ønske at jeg å veninnene mine planla dette sammen , slik at vi kunne fått samtidig,,,hehe...det hadde hvert kozelig det....
*bolla pinnsvin* Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Kan du ikke se etter på treff-sidene her inne om det skal være DiB-treff i Trondheim da? Det er jo såpass stor by at det er gode muligheter for det! Kjente bare en annen som skulle ha baby jeg også, men dro på treff her hvor jeg bor og nå er vi en gjeng på 12-14 stk som møtes en gang i uka. Kjempekos!
*bolla pinnsvin* Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Kikket på treff-sidene nå og det skal jo være flere treff i Trondheim allerede i morgen! Hiv deg på!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 sånn treff er nok ikke min greie, det blir mange folk og man blir ikke skikkelig kjent. Funker best i mindre gruppe jeg. Men gjerne si fra hvis det er noen trondhjemsdamer her inne da som føler litt som meg så kunne vi kanskje funnet på noe en dag.
Dennis og mamma`n Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Hei hei du! Tror ikke du er alene om å føle deg alene da. Jeg er med i en sånn gruppe, vi er 10stk, vi møttes på BarniMagen. Det er sjeldent vi er mer enn 4 viss vi er på trilletur i byen, det passer jo aldri for alle, noe som kanskje er like bra. Ser ikke for meg 10 barnevogner i bredden på vei ned gågaten, det blir trangt det ) Du kan jo gå inn på treffsiden for Trondheim, så hører du om noen vil være med på trilletur. Hvor i byen bor du da, hvor gammel er du og hvor gammel er babyen?
Dolla&Heidi&spire Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Jeg hadde det også litt sånn som deg. Men jeg var bare hjemme 4 mnd før pappaen overtok permisjonen. Og da synes jeg det var deilig å komme meg ut i den sosiale verden igjen! Nå er det samboeren min som hr det som deg. Def rinnes iallefall ikke noen papaper som er hjemem på dagene...
Eliise Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 Ta kontakt med folk ved å legge ut msn =) Sikkert flere som ikke fungerer i større mengder, som kunne tenke seg å bli kjent!!! Man må bare tørre å hive seg med på treff.. Selv om det er skummelt, det er vert det etter på!! LOVER ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå