Gå til innhold

Er så nervøs!

Anbefalte innlegg

Hei jenter! *Oppdatering*

Takk for koslige tilbakemld ;)

Var oppe på sykehuset og fikk satt inn dette kateteret og ble sendt hjem igjen da :( Er jo bedre enn å være på sykehuset, men hadde fått så dårlig info i går at vi trodde jo jeg ble lagt inn..

Så nå føler jeg meg kjempelekker da! Denne ballongen med saltvannet oppi skjeden og så har jeg en lang slange nedover venste beinet som er festet med tape, og en sånn gummihanske på tuppen av denne igjen slik at jeg ikke skal lekke både her og der..

Ikke er det spesiellt godt heller.. fy så mye kynnere jeg har fått :((

Så hvis ballongen ikke kommer ut av seg selv i løpet av kvelden og natta, eller jeg får rier, har jeg ny avtale der oppe i morgen 10:30 og da skal jeg begynne med piller som blir satt opp i skjeden... 2 piller om dagen med 6 timers mellomrom.. dette kunne ta flere dager..

så da satser jeg på at ballongen detter ut eller at jeg får rier.. helst rier og en kjapp fødsel hadde vært greit da tihi :))

klemklem fra

Fortsetter under...

Nei, stakkars deg da!!!

Så utrolig kjipt at det ikke har skjedd noe enda :(

...Men kynnere er vel et godt tegn da?!

Det skjer nok noe snart skal du se! ...Eller kanskje Maya bare ikke vil ut?!! Hun koser seg inni magen hun :)

Håper du får rier snart!!!

*klem*

Hun dama på sykehuset sa det var normalt å kjenne litt sammentrekninger osv etter at hun satte kateteret inn, men dette er bare veldig vondt altså :((

Håper virkelig riene komme snart jeg, så jeg slipper disse tablettene imorgen og kanskje flere dager utover i tid !!

hvordan føler du deg da snuppa?

klemklem!!

Staaaakkar :(

Er i helt grei form, men sinnsykt trøtt... Tørr ikke sove lenger heller, tilfelle jeg ikke får sove i natt. Orker ikke å gjøre noe heller.Blæææ!!

Er det ikke noe du kan gjøre for å få det til å gå fortere a? Sex er kanskje ikke så lett og deilig med en ballong inne i skjeden?!! hehe!!

Vaske leil?

Nei...Planlegg noe i kveld! Da kommer du til å føde! Ser jo hvordan det går med planene dine du hadde planlagt til uken!!! TYPISK!

trøtt ja :(( det er et fenomen jeg kjenner VELDIG godt til ;)

SEX er uaktuellt nå ja haha, veit ikke helt hvordan det hadde funket!! og vaske leil er hvertfall out of the question!! har så trang til å presse når jeg reiser meg, at tør nesten ikke bevege meg jeg nå hehe!

ringte R og ba han komme hjem, så skal han ut og kjøpe litt mat (hamburgere :D) og så legger jeg meg vel til å sove eller noe, hvis det ikke er noe på TV da!!

og å legge noen planer for kvelden var ingen dum ide, alle planene mine til uka har jo gått i vasken hehe.. vi får ta det igjen seinere vettu snuppa ;))

klemklem

sove er sikkert smart, ja ;) (her kommer mamma tette igjen, hihi, eller storesøster er litt hyggeligere å bli assosiert med, hehe) Håper du har fått slappet av litt, da tuppa..

Jeg har nå fått servert fødselshistoriene til svigerinna mi for andre eller tredje gang og hun understreket godt rundt kaffebordet hvordan J skulle ta meg bakfra mens jeg lå på siden og så skulle han tukle med brystvortene mine, og helst skulle jeg prøve å strippe meg selv hver gang jeg dusjet...................................................................................jaja

han har vridd litt på brystvortene da...ikke særlig digg (sårt), men fikk stikking nedentil...så det er jo verdt ubehaget.. :/

Annonse

Ja jeg håper også at det blir fart i saakene idag og at hun snart kommer ut!!

Tror jeg har fått rier.. Er så usikker liksom, for har hørt at magen blir steinhard, men synes allikevel at magen min ikke er som stein jeg.. Har sammentrekninger ca hvert 7 min og har vel hatt det i noen timer nå.. Leste litt på nettet og kynnere kunne forveksles med rier, men de komme ikke regelmessig og det gjør disse!!

Det har også kommet mer blod i trusa enn i går (har vært litt rosa men nå er det mer blodstriper i vannet), og det renner mer vann og utflod også.. så hvertafall tydelig at det skjer noe her!!

Ringte føden og j/m der mente at det kunne være rier.. men de har hverken avtatt eller kommet hyppigere på en 5-6 timer.. er ikke de litt rart da? Eller kan det bare hende at jeg er veldig "treig" og at dette kommer til å bli en laaang fødsel?

Skal tilbake på sykehuset halv 11, så j/m sa på tlf at så lenge jeg ikke har så vondt og vil være hjemme, og "riene" ikke blir hyppigere enn 5 mins mellomrom kunne jeg bare komme opp på den timen halv 11..

Så blir kjempespennende å se om dette ballongkateteret har gjort sitt og at jeg har en større åpning idag, og så håper jeg (krysser alt jeg har av fingre og tær) på at det er rier, og at fødselen endelig er ordentlig igang!!!

Hva tror dere jenter? Er det rier eller? Hva annet kan det være liksom.. :/

Nå skal jeg legge meg på sofaen igjen og prøve å samle litt mer krefter!! Oh spise kvikklunsj som min snille samboer gikk ut i natt for å kjøpe til meg!! :))

Klemklem til dere alle syvsovere! Er ikke mye liv her nå nei!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...