Tia med 2 ♀ Skrevet 19. november 2006 #1 Del Skrevet 19. november 2006 Thomas er et slektsnavn i samboerns familie, Og det er veldig viktig for han å føre det videre hvis vi får en gutt. Men med Onkel og grand onkler som heter Thomas vil jeg ikke bruke navnet som et første navn. Problemet er at jeg ikke kommer på noe som kan brukes til førstenavn som passer med Thomas. Og begge navene må kunne utales av både engelsk og norsk talene så det ikke blir problemer på noen side av slektene. Vil ikke avfeie navnet når det er viktig for samboer så lurer på om det er noen her som karnsje har et navne ide..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #2 Del Skrevet 19. november 2006 Leon Henry Paul Beck Raymond Erik Anton Albert Fred Carl Charles Florian Adrian Ben Leon Max Ove Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #3 Del Skrevet 19. november 2006 Skal begge navnene brukes daglig? Hvis ikke synes ikke jeg at det gjør noe om de "bryter" litt med hverandre. John Thomas Simon Thomas Philip Thomas Herman Thomas Benjamin Thomas August Thomas Ian Thomas Jo Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia med 2 ♀ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. november 2006 Begge skal ikke brukes til vanlig men jeg er litt opptatt av at det ikke skal høres merklig ut hvis man bruker begge alikevel Takk for gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #5 Del Skrevet 19. november 2006 Ben Thomas er kjempefint jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingrid♥ Skrevet 20. november 2006 #6 Del Skrevet 20. november 2006 Hei. Dersom du skal ha et navn før Thomas er det kanskje penest med et et-stavelsesnavn? Det kan bli veldig "tungt" dersom du velger et langt førstenavn også. Hva med feks; Karl Thomas eller Lars Thomas? Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 20. november 2006 #7 Del Skrevet 20. november 2006 Carl Thomas Karl Thomas Pål/Paul Thomas Max Thomas Hans Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetulip Skrevet 20. november 2006 #8 Del Skrevet 20. november 2006 Jon Thomas synes jeg er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 20. november 2006 #9 Del Skrevet 20. november 2006 Kjenner en som heter Jan Thomas, ok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. november 2006 #10 Del Skrevet 20. november 2006 Mannen min heter Nils Thomas. DET ER FINT DET!!! Da mannen min var i Australia likte de veldig godt å kalle han Nils, var liksom litt mer eksotisk, og det funker jo godt på engelsk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #11 Del Skrevet 20. november 2006 Lars Thomas, Jo Thomas, Leo Thomas, Tor Thomas ( T T ), Kai Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #12 Del Skrevet 21. november 2006 Ole Thomas er ett veldigt fint navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #13 Del Skrevet 21. november 2006 Hm, det var ikke lett. Emil Thomas kanskje eller Ole Thomas? Jan Thomas er jo motepolitimodellen:) Så det går jo og. Konrad Thomas kansje? Eller Peter Thomas? Dere kan ikke heller ta Thomas som førstenavn og bruke andrenavnet til daglig. Det gjør de jo alltid i Sverige, og da blir det litt lettere. Thomas Kristoffer, Thomas Elliot, Thomas Lorentz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. november 2006 #14 Del Skrevet 21. november 2006 Hans Thomas, poppet i hodet mitt med en gang... Synes det er fint jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå