*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Aurora har sovet til mellom 07 og 08 stort sett hele tiden.. Men nå derimot, starter dagen 05............. Det er ikke jeg skapt for altså... Skjønner ikke hvorfor det skjer nå... Er jo mørkt ute.. Mat tror jeg ikke det er... Hun spiser 2xgrøt, 1xmiddag, 1xfrukt og 1xbrød i TILLEGG til melk hver dag............... Noen tips til hva jeg kan gjøre? Prøver å stryke på hodet, roe, synge nattasang (som hun sovner av hver kveld), tatt hun opp og "bysset"... Ingenting funker...
mai mammaen til to Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 sånn vardatteren min i en periode og... men det gikk over når hun fikk en tann...vet ikke hvor gammel datteren din er...men datteren min var 5 mnd når hun fikk sin første tann
-carina- Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Sånn er gutten min litt nå også... Han har vært tett i nese siden 1. oktober, tror det er det som plager ham om natten. (Joda, vi har hevet sengeenden!) ) Men det er ikke hver natt han høres så veldig tett ut heller, så jeg har også fundert på om det kan være tenner på gang. Gutten min er bare 4 mnd, da, så jeg syntes jo det var litt tidlig... Verste er jo at gutten egentlig virker trøtt fortsatt, gjesper og gnir seg i øynene. Noen netter er faktisk det beste bare å "ignorere" at han er våken, og sove videre, da tror jeg han kjeder seg sånn at han sovner igjen. Noen netter har han veldig behov for å ha fingren min i munnen og gnage på den (derfor jeg tenker på tenner). Men vi samsover etter første amming, tror også kanskje han blir litt forstyrret på natten av det. Så jeg skal forsøke å venne ham av med samsoving neste uke, for å se om det gir ham (og oss) litt bedre nattesøvn.... Kanskje det kan være en av disse grunnene til at jenta di våkner også?! )
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 sån har min gutt vært i over to mnd nå...enda så sover han ikke noe på dagen. men han er oppe 4-5 og det er full fart. sidte dagene har han faktisk sovet lenge. men han legger seg ikke før rundt midnatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå