Gå til innhold

Au.. kynnere..

Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle legge meg i går etter en heller stressende dag.. Og kjenner at magen strammer seg mye og det gjør vondt! Kynnere, regner jeg med... kom 3 stk ganske så nærme hverandre, men sovna etter å ha blitt kosa med til søvn.. mannen min strøk meg på ryggen til jeg sovna.. hehe..

Men det jeg nå lurer på.. jeg var på sykehuset i uke 21 for magesmerter. Gyn komkluderte med sterke kynnere.. men haha, hva var det jeg kjente i natt da? For det var faktisk verre...

Jaja.. det var min natt.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes ikke godt ut. Hvor mange uker er du nå da?

Klem

Skrevet

Vanskelig å svare på, men jeg føler med deg!

Jeg har akkurat opplevd å få kynnere selv (uke 25). Tok lang tid før jeg skjønte hva det var, og de var definitivt vondere enn jeg på forhånd trodde de skulle være. Trodde jeg hadde en slags merkelig mageknip, helt til jeg kjent hvor hard magen var. Må vel bare leve med det, men fytti rakker'n så slitsomt det er :-/

Skrevet

Er i uke 25 nå.. vet det er normalt, men var litt vondere enn jeg trodde ja!

Men men.. jeg overlever=)

Skrevet

Jeg føler med dere. Er selv i uke 25, men har ikke merket noe tegn til det de kaller kynnere.

Skrevet

Jeg har slitt med kynnere siden uke 15. De er ikke direkte vondet,

men veldig ubehagelige.

Har vært sykemeldt på grunn at dette da legen mente det skyldes stress. De skulle ikke komme så tidlig fikk jeg beskjed om. Nå skal jeg begynne å jobbe redusert stilling, så får vi se hvordan det går.

Det jeg skal frem til er at det kan godt være milde kynnere du har hatt i natt :)

Mvh

Skrevet

Hm. Høres ut som en veldig fin kjærete du har:) Min er på jobb i natt, han.. Sukk.

Men: så vondt skal vel ikke kynnere gjøre? kan du ikke ringe til jordmor eller føden og høre hva de synes - kanskje det er noe de kan gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...