Gå til innhold

Noen som var/er så og si symptomløse i uke 5??


rosalilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei. jeg er i uke 8, og har enda ikke hatt noen symptomer... er visst veldig vanlig, og vi skal visst være glade for det... selv hadde jeg ønsket jeg kunne fått noe tegn på dette men... det kommer vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, litt godt å høre.. D er bare d at forrige gang hadde jeg jo veldig mange symptomer, så føler liksom at da skulle jeg hatt d denne gangen også.. Men får jo bare håpe på d beste.. Lite annet å gjøre.. Er jo bare 5+0 idag, så kan jo komme også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fullstendig symptomløs i uke 5. (Hadde litt luft i magen men det teller nesten ikke ...). Jeg har nettopp begynt på min 8. uke og kjenner fremdeles veldig lite, er litt urven innimellom, men ikke vært ordentlig kvalm enda! Var til legen på torsdag og hun klemte og dytta på livmora og sa at alt kjentes helt riktig ut!

 

Det går helt sikkert fint skal du se! Det er visst like vanlig å ikke kjenne noe de første ukene, som det er å kjenne noe. Etter uke 7-8 kjenner de fleste litt men heller ikke da er det uvanlig å være symptomløs! Nyt at du er i god form du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er deilig å høre at d er normalt, men vanskelig å la være å bekymre seg siden jeg har hatt en ma før.. Har litt luft i magen jeg også da.. Men føler heller ikke d teller.. Håper d går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i samme situasjon som deg... er 5 uker i morgen og savner de ømme puppene jeg fikk så tidlig i mitt forrige svangerskap!! he, he.. er vel ikke så mye å savne kanskje men jeg hadde og regnet med at det skulle komme tidlig.. men nei da.. Sånn er det vel, hvert svangerskap er forskjellige :)

Ellers merker heller ikke jeg så mye, det mest fremtredende hos meg er tretthet.... sovner på sofaen hver kveld nå... Ellers er jeg til tider litt øm nederst i magen og vært litt humørsyk :o/

 

Jeg har og opplevd en MA og er veldig følsom på alle tegn/ikke tegn!! men vi får bare ta vare på kroppen vår så godt vi kan og gi huleboeren masse kjærlighet slik at det er best mulig sjans for den lille ihvertfall :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 + 3 . men kjenner fint lite.

Kanskje litt øm i puppene, var litt kvalmi starten, men nå er det helt borte. Har en jente på 2 fra før. Med henne ble jeg kvalm med en gang, spydde i 2 måneder. Kan ikke akkurat si det er slik jeg ønsker det. Men dt var liksom en bekreftelse på at alt var i orden.'

Men ting kan vel enda komme.

Er jo godt jeg ikke er kvalm siden jeg har en tulle og ta meg av og!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt symptomløs helt til uke 6-7, bortsett fra litt begynnende bekkenløsning, noe som er veldig sjelden å få så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...