Gå til innhold

November: Hvor mange er vi


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

som enda ikke har født og hvor lenge har vi igjen til termin?

 

Jeg har da som dere forstår ikke født enda og jeg har tre dager igjen til termin.Spenndene å se om jeg får ham til termin,eller om jeg må gå over og evt hvor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke født ennå, er 4 dager over ul-termin.

 

Er drittlei, har hatt maserier og åpning (vet ikke hvor stor den er nå, var 3 cm sist de sjekket) i flere dager nå.

 

Men jeg går nå overtid med tredje barnet, så det er vel ikke meningen at jeg skal slippe så lett unna!

 

Trøster meg med at det kan umulig være SÅ lenge igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har 5 dager igjen til termin, og kjenner at eg begynner å bli dritt lei.. har hatt falske rier lenge, vannet er ikke gått, men alle andre tegn har vært der.. :-S håper babyen bestemmer seg for å komme snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 4 dag igjen jeg. Termin tordag 23.11. Vil så gjerne bli FERDIG! Har visst fått det såkalte 'fødeansikt' sa jm sist kontroll. Har fått tilbud om stripping på neste kontroll på tirsdag hvis ikke noe skjer før det. Håper det ikke er altfor vondt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går min første overtidsdag i dag...

kommer nokk til å gå noen dager til da jeg ikke har kjent noe tegn på at noe skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis alle har svart her,så er vi ikke mange igjen.

 

Ja,to dager igjen nå,men jeg sier at jeg kommer til å gå på overtid og at de må sette meg i gang,klarer ikke det,så jeg ender opp med ks.Er jeg ikke opptimistisk dere*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin den 15 nov... Timene er laaange som år.. Klarer ikke å konsentrere meg om noe annet. Sover mye og drømmer om fødsler. Ingen tegn i sikte og alle ringer og maser. Nei, dette er faktisk ikke morsomt lengre. Nå vil jeg at hun skal komme ut! Vi får trøste hverandre her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går enda, er i dag 8 dager på overtid, og ingen antydning til at noe er på gang...:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 11 dager etter termin, 9. november.

 

Hva i all verden er fødeansikt?! Må få en forklaring, så jeg kan sjekke om jeg har det. He he...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her enda jeg og ;O) Har ul-termin 29., og egen termin 22. Legen var helt enig med meg i at det er ihvertfall ikke senere enn 22.

Fordi jeg hadde et akutt ks i fjor så kan jeg ikke settes i gang, og etter termin er hun beregnet til å være for stor til å komme ut selv, så håper noe skjer nå!! Hvis ikke er det ks onsdag morgen... Bare 1 1/2 dag på seg nå!!

 

Håper det går bra med alle dere andre-Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Jeg har termin i dag,, men ingen baby å se:-)

Håper jeg ikke blir gående for lenge overtid.

Har mye falske rier, og senest i går gikk jeg med det i 16 timer,, litt lei kan man si,, hehe,,

ellers så ønsker eg alle lykke til og håper at gutten min skal komme til denne verden snart. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får visst melde meg på her jeg også...

 

Min termin er 30. november, så jeg har ennå 9 dager igjen. Men det er jo ikke lange tiden, sammenlignet med hvor lenge vi HAR gått og ventet. Jeg er imidlertid blitt bedt om å belage meg på å gå over tiden, ettersom jeg fødte på overtid forrige gang. Et greit råd, forresten, for da slipper man å bli så fokusert på en bestemt dato.

 

Formen min er bra, borsett fra de kjente symfysesmertene og den evindelige halsbrannen. Jeg har stort sett godt med energi, selv om jeg ikke alltid kanaliserer den riktig. Holder på med rundvask, men har vel brukt en ukes tid nå på badet, så jeg kan vel ikke akkurat skryte over høy effektivitet... Men jeg har gjort mye annet også denne uka, som å bake boller, bake brød, bake rundstykker og pizza. I tillegg har jeg fått vaska alle golv grundig og ryddet en del. Dette i tillegg til at jeg har vært mye borte (trener hos fysio x 2 pr uke + på SPENST x 1 pr uke, + at jeg har kjørt barna til div. fritidsaktiviteter på kveldstid), jeg har vært barnevakt for mitt eldste tantebarn hele helgen, og jeg har hatt andre gravide på lunsj. Egentlig har jeg vel fått gjort mye mer fornuftig den siste uka enn den siste måneden før det til sammen. Men ettersom svigers kommer tilreisende i løpet av kvelden, har jeg liksom ikke noe valg på husarbeidsfronten. Jeg må få huset presentabelt. Ja-ja nå blir svigermor her i et par uker, så da får jeg jo hjelp, men det er mye jeg helst vil gjøre alene også...

 

Til dere alle som venter og venter, overtid eller ikke... Lykke til. Månen har snudd, så nå er det kanskje håp :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke født enda, og det er ingen ting som tyder på at jenta vår har tenkt seg ut med det første.. Jeg har hatt ett kjempe fint svangerskap, men nå begynner jeg virkelig å bli lei!! Det er jo vanlig å gå over termindato, men jeg merker at jeg blir litt bekymra av det.. Var hos legen i dag, og hadde gått opp 2 kg på en uke.. Nå er det snart nok, jeg vil bli mamma!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i morgen, har et lite håp om at jeg føder da... Men må vel innstille meg litt på at jeg kan gå over. Har ingen barn fra før så da er det jo vanskelig å vite. Men mor og søster har født på termin/rett før med sine barn så derfor har jeg et lite håp om at jeg ikke går noe særlig over. Er også veldig interessert i hva et "fødeansikt" skal være, jeg vil også ha det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda også, 9 dager over termin. Men har fått time til innleggelse på fredag, så da skjer det heldivis noe..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare tre dager igjen til babyen kommer ved keisersnitt, kjenner jeg begynner å bli litt nervøs og stressa.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...