Gå til innhold

Dere med barn fra før...

Anbefalte innlegg

Kom magen mye tidligere på dere denne gangen? Jeg har en gutt fra før og da mener jeg at magen ikke kom før i 2. trimester. Nå er den så tydelig at venninnene mine fikk kraftige mistanker når de så meg (jeg skulle fortelle det så det var jo greit da).

Jeg er ca 9+4 uker.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7141251-dere-med-barn-fra-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker ikke at jeg har fått noe mage i det hele tatt, men så har jeg jo litt ekstravekt på magen fra før da ;)

Tror ikke jeg fikk mage så tidlig forrige gang heller, men nå er det jo 6 år siden, så jeg husker ikke helt..

Jeg har det på akkurat samme måte som deg, men er bare 7+1. Har hatt kul på magen en ukes tid allerede.Skal holde graviditeten hemmelig fram til jul, så jeg må være veldig kreativ i klesveien. Kan ikke kle meg i telt heller, da vil de jo også skjønne.. Har ei datter på snart 6, da kom magen først etter ca 13 -14 uker. Men litt gøy er det da, graviditeten blir mer reell når man kan se den med det blotte øye:)

Kos deg med magen!

He,he har det på akkurat samme måte. Fikk en datter 22 januar i år. Da var det ikke noen mage på meg i hverfall før uke 12, tror det tok lengre tid også.... Nå er jeg 7 uker på vei med nr 2. Har fått flat mage igjen etter fødselen nå. Men tror du ikke at i går da jeg lå flatt, så antydning til mage allerede.... Så den kommer nok fortere med nr 2. I hverfall hvis det ikke er lenge siden siste fødsel. Kropper vet liksom hva som skal skje, hvis du skjønner!

Ja, første gang var jeg ikke synlig gravid før rundt uke 19, mens andre gang begynte magen å vise alt i uke 9, samme denne gangen, nå er jeg i uke 12 og klarer ikke å skjule magen i det hele tatt, er veldig synlig gravid, såpass at jeg har opplevd at har spurt når jeg skulle ha (som ikke viste at jeg er gravid), og det syne jeg sier litt siden man ikke spør om slikt med mindre man er sikker på at en person ser gravid ut....

Annonse

På kvelden har jeg ganske stor mage, men da er den nok ganske full og oppblåst. Men klarer ikke dra magen helt inn så den er flat, er en liten kul der! Kjenner også livmoren over "kanten", når jeg ligger halvveis på magen. Er 10+4 idag. Magen kom ikke før rundt uke 16 sist. Kom bare sånn over natten følte jeg. Babyen min er jo ikke stor nå, og ikke livmoren heller, men har nok mye med at jeg ikke har trent magemuskler siden jeg gikk gravid sist! Tror nok jeg skal begynne litt nå som formen er litt bedre. Kan iallefall trene fram til uke 16 tror jeg...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...