Boulengerina Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Faren til ungen min vil ikke ha noe særlig med oss å gjøre.. Greit for meg, men er så usikker på hva jeg skal si til ungen når h*n blir eldre.. Må jo være en enorm påkjenning at faren din ikke vil ha noe med deg å gjøre.. Uff.. dilemma det her.. Har vurdert å si at han er død, men det blir vel ikke riktig det heller om han plutselig skulle dukke opp..
mai mammaen til to Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 huff...høres ikke lett ut det derre.... men ville IKKE sagt at faren er død... du får pynte litt på sannheten.... barn takler det meste....om han pleier å se babyen en gang i mnd eller 2 ganger i året... så er det noe barn godtar..kanskje man kan si at pappaen er opptatt eller noe...kanskje du kan snakke med faren?
Boulengerina Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 Han sier det er det samme hva jeg sier.. Menmen.. Tror jeg bare må se det an..
SK&Maylen Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Spørs litt på når ungen begynner lure på koffor han ikkje har noen pappa, ville ikkje sagt han var død, tror kanskje eg ville sagt det som det var, når ungen er gammel nok, bare pynta litt på det, visst ungen er liten ville eg sikkert sagt noe som at mamma og pappa klarer ikkje vere venna, derfor har du ingen pappa.. eller noe i den dur..
cilla28 Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Det går jo ann å si noe som. Selfølgelig har du en pappa også, men vi har ikke konntakt med han. Hvorfor? fordi det er ikke alle mammaer og barn som har det. Lykke til........Sskal bli spennende å se hvordan det blir her i heimen. Jeg skal i vertfall være ærlig ovenfor mitt barn uansett. barn må ikke ha pappa for å ha et godt liv.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Hei. Jeg har heller ikke kontakt med faren til barnet. Han ruser seg og det passer liksom ikke for han. Han har ikke hatt tid å sett henne enda, sier han. Hun er 4 mnd. Og vi bor 1,5 mil fra hverandre. Og tid har han nok av for han har ingen jobb.. Så det er jo tydelig at han bare ikke VIL. Nå er jo jenta såpass liten at hun ikke forstår det, for hun vet jo ikke at pappaen ikke vil se henne og være pappa for henne, men etterhvert som hun vokser opp regner jeg med at jeg må kutte all kontakt. For han vil aldri forandre seg. Jeg har også lurt lenge på hva jeg skal si. Uheldigvis er familien hans likedan, så de er ikke særlig intressert i å se henne de heller. Ennå hvertfall. Jeg har heldigvis stor familie selv, som forguder jenten, og hun får all kjærlighet hun kan få! Reservebestemødre i hytt å pine!! =) Men det kommer en tid når hun lurer på hvorfor ikke hun har noe far, når alle andre har det.. Det blir nok litt vanskelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå