Benni-min Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Ser de reklamerer for dem på Nytt og nyttig. Vil gjerne vite litt mer om dem før jeg evt kjøper en.
Benni-min Skrevet 19. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 19. november 2006 ingen?? Hvilke voksiposer bruker dere da, og hvor kjøpes de?
-carina- Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Har arvet en "gammel type" voksi-pose... Vinteren har jo vært så rar til nå, så jeg har ikke fått så mye erfaringer enda. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal knyte den, men den virker i alle fall VELDIG god og varm... )
JADDAjada Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 hva koster voksiposene på nytt og nyttig? er det et nettsted?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 hva mener du med nye? er det kommet en ny type? jeg har nettopp kjøpt min....så hvis den er ny? den er i allefall super...
Benni-min Skrevet 19. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2006 Gikk inn på Nytt og Nyttig siden over her. Der står det om VOKSI Aktiv 0-6.
JENTE06 / GUTT09 Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Vi får en ny voksipose av typen aktiv 0-3 år neste uke. Spør meg etter det, så skal jeg teste den ut for deg :-D Den skal visst være enklere i bruk (ikke lenger snorer, men klips), og litt mindre klupete, sånn at den passer de mindre vognene.
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 jeg har en blomstrete en, med knytepunkter og snøring over hodet så du kan snurpe inn så hodeåpningen blir så liten du vil:) synes de er helt greie, mitt problem er at den er litt trang nedi vogna, (phil&teds vogn)men den er god å varm=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå