energica Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 brukt i 2 mnd. Rød bagvogn, 4 hjuling, med svingbarehjul om man vil, kan låses i vanlig stilling også. Enkel og lett å trille, blir veldig liten når den slåes sammen. Så kjøper man bare sportsdelen når det blir behov, kan velge mellom mange farger..
Angelas_Baby Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Hvorfor skal du selge den etter bare 2 mnd?
energica Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 Fordi jeg skalkjøpe en annen vogn :-) Er litt ubestemmelig av meg.. he Den er veldig god
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Fordi jeg har fått en ny :-) energica Her skriver du at du skal kjøpe deg en annen vogn, på barnevogn-debatten skriver du at du har fått ny.... Hvorfor skriver du 2 forskjellige ting? Er det noe galt med vognen du skal selge eller? Er den dårlig? Må jo være en grunn for at du velger å kjøpe ny etter 2 mnd?!?!?
energica Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 ja, skal kjøpe ny. Ble galt å si at jeg har fått allerede, men spiller det noen rolle?Har bestilt ny, så på en måte er begge svarene riktig.. he skal selge den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå