Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Som flere av oss her mangler jeg komplett sex-lyst for tiden. Min mann maser heller ikke etter dette og det bekymrer meg. Han er så snill og jeg vet at han elsker meg over alt på jorden. Problemet er at han har en del venninner som er veldig veldig pene, og han er ofte på fest med disse. Det er ikke det at jeg tror han er utro mot meg, men jeg føler at venninnene/arbeidskollegaene hans legger ann på ham ofte. Blir så frustrert!!!! For de er snille som bare det mot meg, men jeg har et sjalusi temperement for tiden jeg aldri har hatt før og jeg liker meg selv ikke for det fordi jeg vet at mannen min er 100% tro mot meg, han flørter ikke en gang! Væææææææ!!! Blir gal av hormonene!!! Flere som føler det sånn?
en til;) Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Har ikke akkurat det samme problemet,men jeg tror nok at du kan skylle på hormonene dine.Sjalusi.......Kroppen din forandrer seg masse og det er ikke alle forandringene som er like festlige.Pluss at du gjerne ikke er like mye med på fester nå som du er gravid. Vet at jeg synes det er drit kjedelig på fest fordi jeg ikke kan drikke og liker ikke å snakke med fulle mennesker når jeg er edru. Så da sitter jeg rett og slett hjemme og synes litt synd på meg selv. Det er også mange som ikke har sex lyst, men det er også mange som har økt sex lyst. Alt er vanlig...... Lykke til videre og ha en god natt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå