Gå til innhold

Hei.. jeg spør her pga dårlig respons på skravle...=(

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva er sansynligheten for å bli gravid når man hpper av i svingen like før utløsning..? Jeg hadde mest sansynlig el i dag og vi hoppet i svingen i går kveld...

Jeg vet det kom litt sæd inni meg... For det kommer jo alltid litt...

Fortsetter under...

Jeg har slitt litt med psyken i det siste... Og gråter mye.. derfor orket jeg ikke tanken på å prøve skikkelig.. men nå angrer jeg litt... men så har jeg det mye bedre psykisk og nå..tok helt pause etter sist tr..(altså 2 uker fri) men måtte bare el teste da.. sånn plutselig kom lysten, men for sent å humpe skikkelig likevel nå.. men det gjør ingen ting.. for valget er tatt... og hjort er hjort...

(Har ikke grått på mange dager nå skjønner dere sikkert...=) )

Klem

Skjønner.. Uff, det kan virkelig gå hardt utover psyken dette med prøving. Er bare så kjipt å ikke oppnå det man så gjerne vil..

Hvis du er usikker kan det kankje være lurt å legge det litt på hylla og ta det som det kommer. Du ville vel uansett blitt glad hvis du testet positivt en dag? Prøv å ikke tenke så mye, bare være kjærester en stund. Har jo hørt om flere som har fått det til da..

Lykke til i hvert fall.. : )

Stor klem

Annonse

Alle har behov for å tenke på andre ting, for det kan bli veldig intenst mens man prøver. Skjønner at humøret går opp og ned, men syns dere burde ha latt være å hoppe av i svingen...

Nyt tiden sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...