Gå til innhold

lurer på ang rett tid til å teste..?


melissa&baby:)

Anbefalte innlegg

heisann!!!:)

lurte på ein ting..eg ska ha tanten nå på mandag, men klarte ikje å dy meg så eg testet igår og idag, og begge va positive!!!:)

men eg har hørt at det er ikke så lurt å teste før en skal ha mensen, for d e ofte en kan vær gravid , men så får en mensen og er det ikke alikevel....forstår dere ka eg meine?

ka e sjansen for at d skjer? har d hent med noen av dokke?

tusen millioner takk for svar!!

og gratulera forresten:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Værden er skikkelig urettferdig, dessverre, og det er nå en gang slik at det er en del som mister små fostere, gjærne før de vet at de er gravide. Jeg har mistet to ganger, men det var ikke før uke 6 og uke 7. Du er mye mer trygg når du kommer over i 2. trimester.

 

Men jeg tror nok at du er gravid, siden du har så mye graviditetshormoner i urin at testene slår ut nå, så hvis du event får "tanta" på mandag så er det nok ikke tanta, men noe mye tristere....

 

Jeg krysser fingrene for deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen er ikke falsk positiv så lenge du ikke har tatt hormoner som hjelp for å bli gravid. Hcg slår bare ut hvis man er gravid (unntak er enkelte tumorer, men det er veeeldig sjelden)

 

Du er gravid og gratulerer med det!!!

 

Du kan selvsagt abortere men sånne triste ting tar man ikke på forskudd.

 

Kos deg medspiren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for d:)!

hørtes temmelig brutalt ut me falsk positiv test...har ikje tatt noen form for hormoner elle nogenting for å bli gravid..

har nå fått to positive, d va ikke ekstremt sterke streker men en så de godt da, eg får ta ein t om noen dager hvis ikje tanten kommer, håper dn er sterkere da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...