Gå til innhold

jeg blir sprø

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny inne her. har surfet her en god del for å bli klok på mine spørsmål, men det ser ikke ut til at andre er i min sit.

Jeg hadde el sønd 6 nov, og vi gjorde det meste ut av det. Problemet er at syklusen min er helt fjern. forrige syklus var på 65 dager, så regnet ut fra den, skulle jeg ikke ha mensen før 10 des. Ihvertfall, første uke etter el hadde jeg skikkelige mensmurringer, og denne uka har jeg vært konstant kvalm. Har tatt to tester, men de viser neg. Jeg har forklart de på apoteket om min sit, og spurt når jeg ev burde teste, men de vet ikke, og ingen vet. jeg blir sprø. Man skal egentlig teste når mensen har uteblitt, men hva skal jeg gjøre i mitt tilfelle?? Håper noen kan gi meg noen svar på dette. Jeg og samboeren min håper sånn på et lite barn.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7140776-jeg-blir-spr%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er umulig å si når du har EL egentlig. Hvertfall hvis du har ureg.mens. Det jeg hadde gjort var å ha samleie regelmessig. 2-3 ganger i uken, da det sies at det skal i grunn være nok for å bli gravid... Ikke enkelt. Har du snakket med din fastlege? Er det noen grunn til din uregelmessige mens? Husk vitaminer og omega 3 og folat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...