Gå til innhold

tror dere at det er ....

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

mulig at legene kan ha regnet feil på termin dato?? mamma og andre folk sier at jeg neppe kan ha 4 uker igjenn til termin... magen min henger langt nede på knea og de sier jeg har fått det "draget" i ansiktet som gravide får rett før fødsel....legen på sykehuset som undersøkte meg på onsdag syntes oxo det var rart men ville ikke si el tippe på noen ting,han syntes det beste var og gå utifra satt termin dato...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7140564-tror-dere-at-det-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JUPP.................

Du er klar!!!!!!!!!!!!

*ler litt*

Hadde en sånn kveld i går jeg. Kjente bare at nå gidder jeg faktisk ikke mer................ Men fikk ikke gjort en D**** med det!!

Veeeeeeeeeeldig frustrerende!!

*smører meg inn med tålmodighet og sender litt til deg*

Kom ikke her og snik i køen assa!!!!

hehe takk for litt tålmodighet:) trengte det.. hehe.. men føler veldig for og snike i køen nå altså... hehe selv om det ikke er pent og sniike hihi:)

trodde ikke det var mulig og bli så forbaskade lei jeg.....ja ja 29 dager igejnn er det ikke 21 dager når du er fødeklar da?? føler meg ganske klar nå jeg uansett åssen klær jeg tar på meg så ser jeg jo ut som en hvalross i våtdrakt....og alle mamma bukser ruller nedover magen for den står ikke rett ut mere den henger rett ned.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...