Gå til innhold

Utolmodig- hvor tidlig tester dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt tilbake et fire- delt egg på torsdag, og skal ta hcg den 28.11. Jeg synes det er fryktelig lenge å vente, men det værste synes jeg allikevel det er å ringe for å få svar på prøven. Jeg hater nervøsiteten, men aller værst er det å høre hvordan sykepleierne prøver å fortelle de (som oftest) dårlige nyhetene på mest mulig skånsom måte. Jeg skal ikke klage, jeg har også fått et positivt svar en gang og en nydelig jente, men allikevel....

Jeg har lyst til å teste hjemme først denne gangen, men er usikker på når. Noen som vet når det er greit å teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved første forsøk testet jeg positivt på rd 10. Da hadde jeg veldig lite hcg på rd 14.

Ved de to fryseforsøkene har jeg testet samme dag og fått negativt. Anbefaler det ikke!

Blir det negativt er tankene & følelsene helt j.... For det kan jo fortsatt være et håp. Samtidig som en må begynne å tenke på at det ikke har gått bra.

Jeg kommer vell neppe til å klare å komme så mye lengre selv denne gangen heller :/

Det er tortur den ventingen her! Grusomt.

Har satt meg tirsdag som et "prøve å nå" mål. Da er jeg på rd 11, og som det står på CB 3 dager fra forventet mens.

Skrevet

Jeg har fått beskjed av legen om å ta blodprøve (hcg) på dag 14, 28.11 og urintest hjemme på dag 18, 2.12. Har vel bestemt meg for å teste med hjemmetest på dag 13 eller 14, el sprøyten skal jo være ute av kroppen 10 dager etter den ble satt mener jeg å ha sett her ett sted. Og det var jo 4 dager før innsetting også.. Nei - jeg klarer IKKE vente til 2.12!!

Skrevet

Men hva er egentlig vitsen å teste med hjemmetest den 2/12 nå du helt sikkert har fått svar på blodprøven før det?

Skrevet

Aner ikke.. derfor gjør jeg det ikke sånn heller :-))

Skrevet

Haha, ja det var det jeg mente:-) Virker litt dumt med slike beskjeder?

Akkuat som om det hjelper med en hjemmetest flere dager etter et svar liksom? Hihi:-) Jeg synes det er rart jeg at vi skal teste med blod 12 dager etter innsetting? Før har det vært på 14. dag til meg? Hmm..

Skrevet

Så før var det på 14 dag etter innsetting altså.. Stemmer jo at det er 12 nå.. Merkelig! Håper jeg kanskje merker noe på kroppen i løpet av denne uken, jeg - mot slutten kanskje? Jeg merker ikke mye av crinone, derfor håper jeg at kroppen min kan gi meg et tegn på om den er gravid.. Håpe håpe:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...